Tilbake fra UL

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Jeg var så redd for at det ikke var så mange eggposer, for merker ikke så veldig mye egentlig.. bare murring i korsryggen egentlig.
Der tok jeg fullstendig feil, for der var MANGE eggposer!! Hun telte i alle fall til 12 på høyre siden, på venstre siden sa hun ikke noe, men så jo at det var noen der og.

Da jeg hadde kledd på meg igjen, og vi skulle prate om hva som skjer videre ble hun litt betenkt.. Hun gikk for å prate med hun andre damen, og de kom fram til at jeg skal på ny kontroll til mandag.

Jeg skal altså ta sprøyte i dag og i morra, men 75ie i steden for 150. Ikke noen sprøyte på søndag. De vil at noen av eggposene vokser litt mer, men jeg fikk IKKE lov til å produsere flere egg[8D]

Dermed blir det uttak på onsdag, og det skal bli godt å få det gjort[:)] 
Gleder meg egentlig nå - ble så positiv til hele prosessen nå. Håper det er mange fine gullegg der inne[:D]

Ditto! [:D]

ORIGINAL: ElinR

oj så bra med mange eggposer da. krysser for at alt går bra [:D][:D][:D]

Høres bra ut! Lykke til videre!

Lykke til! Heier på deg!

oi det var mange eggposer ja[:)] Satser på at det blir mange flotte egg og av det der[:)] Masse lykke til videre[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

oi det var mange eggposer ja[:)] Satser på at det blir mange flotte egg og av det der[:)] Masse lykke til videre[:)]

[;)]

Takk, alle søte jenter[:D]

Dere er gode å ha[:)]

sign[:)]

Dette hørtes jo veldig bra ut, skatten![:)] Gode sjanser for bebis av dette ja[:)]  Jeg måtte også gå ned på dosen siste kvelden, og var glad for det. Kan faktisk bli for mye av det gode......[8D]

ORIGINAL: Blåmann

Dette hørtes jo veldig bra ut, skatten![:)] Gode sjanser for bebis av dette ja[:)]  Jeg måtte også gå ned på dosen siste kvelden, og var glad for det. Kan faktisk bli for mye av det gode......[8D]

Håper det blir bebis nå, ja[:)] *drømme*
Ja, syns det er helt greit å ta litt mindre dose nå.. føler meg egentlig litt mer øm på høyre siden nå.. merket det litt mer etter UL'n, syns jeg.. men det burde jo ikke ha noe å si..[8|]

Håper jeg er like heldig som deg[:D]

masse masse masse lykke til videre:) tvi tvi

Back
Topp