Tilbake fra UL *oppdatert med bilde*

3 små engler

Glad i forumet
Da er jeg tilbake fra UL. Har nesten ikke sovet i natt siden jeg har vært så redd og nervøs for hva som ventet meg i dag. Men der fant de et lite bankende hjerte og verdens nydeligste lille spire på 7+6 uker... Vi letta mange kilo, og stråler både mor og far [:D][:D][:D] Så nå senker vi skuldrene og nyter at huleboeren er på plass [:D]

Skrytebilder:

Lille huleboeren min                  Et bittelite hjerte som slår

Gratulerer! Vet hvor godt det er å se det hjertet banke! Noe så fantastisk! Nyt det [:D][:D][:D]

Så herlig [:D] Gratulerer!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Så deilig, er bare så sinnsykt glad på dine vegne, tenk at lille spiren har det bra i magen og skal vokse og gro seg sterk. Blir rørt jeg altså.

Ååååå, så fantastisk[:D] Gratulerer så masse med den fantastiske spiren og et bankende hjerte[:D] Nå kan dere senke skuldrene og kose dere[:)]

Du ane ikke kor glad æ e på dokkers vegne....

Ååå, herlig

Så koselig[:D]
Og gratulere så mye, nå er det bare og nyte svangerskapet[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ååå, herlig

ORIGINAL: Maanestråle

Gratulerer! Vet hvor godt det er å se det hjertet banke! Noe så fantastisk! Nyt det [:D][:D][:D]

ORIGINAL: FruStina

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Så deilig, er bare så sinnsykt glad på dine vegne, tenk at lille spiren har det bra i magen og skal vokse og gro seg sterk. Blir rørt jeg altså.

Samme her...[:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

åååååååSå fint å høre.
Gratulerer så mye!!

ORIGINAL: honning84

Så bra[:D][:D] Og gratulerer så mye, nå er det bare å nyte tiden fremover[:D][:D]

Takk jenter. Så gode dere er hele gjengen... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så herlig [:D] Gratulerer!

Så fantastisk! Gratulerer! Nå kan dere slappe av og bare nyte;)

Så godt at alt så fint ut.

Må jo bare vise frem mitt lille mirakel [;)][;)][;)]

Back
Topp