tilbake fra ul nr 2

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg er skikkelig skuffa  altså... jeg har tilsammen  5-6 eggeposer(trodde jeg skulle ha mer lissom) som er verpeklare, men mange sånn halvveis klare. De har nok en gang økt dosen til 200 IE fram til mandag å da er det ny ul og blodprøve. Hun ville at jeg skulle få en sjanse til å verpe flere egg når jeg først var i gang med første forsøket.  Jeg fikk en kvinnlig lege idag og hun var koslig. Da jeg spurte om hvor tykk slimhinnen min var så ville hun ikke svare, bare at den så normal ut. Gadd ikke legge meg noe mer opp i det for jeg regner med at de har kontroll.

Skal tidligst sette eggeløsningssprøyta på mandag og uttak onsdag om de er fornøyde da. Det som er mer positivt er at det ser ut til at den ene eggestokken min har ploppa tilbake til normale plass.

Åååh vennen, så trist at du ble skuffa[:(][:(]
Men husk at det bare er ett egg som skal til! Hvis det er et egg i hver av eggposene dine, så er jo antallet perfekt[:)] På ullevål sa de at det ofte er bedre kvalitet når det ikke er så alt for mange egg. Dette går nok kjempebra snuppa, du kommer til å bli ruger[:D] Gleder meg til å høre hvordan det går på mandag!

Syns ikke du skal være skuffet, hero.. tenk på alt det positive som kan komme ut av disse eggposene [;)] Kommer til å gå bra det her skal du se [;)] Var også på UL 3 ganger ved forrige forsøk, og det er greit å gi eggposene litt tid på å vokse seg gode og modne vet du [;)] Kommer til å bli perfekt til slutt det her vet du [:D] Heia heia!

Kanskje jeg ikke skal være skuffet likevel da. Kroppen min begynner å bli sliten tror jeg og det gjør tolmodigheten min også... Jeg gråter for ingenting nå om dagen[:(] Jeg syns jeg har vært så positiv så positiv men idag så tok heller frykten over å lagde den bøljebaletten her hjemme. Jeg sa til sambo at jeg følte meg som en høne og at dette var bare idiotisk at vi starta med(tenk at det var meg som sa det da etter at sambo til å med har utsatt det en gang)...patetisk ja.

Jeg har aldri vært flink til å ta imot ordre fra leger, vil kanskje innrømme at jeg heller vil vite best, jeg har latt være å ta medisiner tidligere for noe syk var jeg definitivt ikke.  Gyn sa jeg ikke hadde noen cyster på eggestokkene og dermed ikke PCOS eller PCO men jeg trodde ikke på henne og var uansett overbevist at jeg hadde det.  Måtte 3 innvendig ul til for at jeg skulle tro henne og flere sett med blodprøver for å bevise at jeg jeg hadde el selv om gyn helt fint hadde sett det at det ikke var noe galt med meg. 

Men denne gangen har jeg faktisk latt legene bestemme, er jo tross alt ikke bare meg dette anngår heller selv om det er jeg som er verpehøna å forhåpentligvis  rugekassa i 9 månder også

Dont worry be happy....

Det skal jo bare ett egg som blir spiren i magen din...

Jeg håper dere har rett jenter...[:D] Dette er tøffere enn jeg trodde

Ja, er dessverre litt tøft dette her å vera fullproppa med hormonar! Men synst det høyrst positivt ut med antall klare eggposar på deg eg! Hadde ikkje særlig meir denne gongen eg heller. Hadde vel 7 eggposar som var klare no. Eg og trudde dei kom til å setja meg på puregon nokre dagar til, men nei eg skulle setja e.l sprøyta i morgonkveld. Men det er sikkert fordi at eg kun har fått 6 og 7 egg på dei to forrige forsøka mine. Eg produserar vel ganske enkelt ikkje særleg mange fleire egg på ein gong sjøl om eg no fekk ein god del høgare dose med puregon heile vegen enn ved dei to forrige forsøka mine! Og husk du treng jo berre eit gullegg! Er jo mange her inne på forumet som kun har hatt eit egg av bra kvalitet på insetjingsdagen som har vorte gravide! Masse lykke til på ul man! Håpar alt er klart for uttak då! Er jo stor sjangse for at litt fleire egg modnast til då! Tvi, tvi! [:)]

trenger bare et gull egg.detta går så bra så [:D][:D]

Du skal se dette går veien, så ikke vær skuffet du[:)] Jeg hadde kun 5 eggposer totalt og du vet jo hvordan det gikk[:)] Du skal se det er fler til deg på mandag[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Du skal se dette går veien, så ikke vær skuffet du[:)] Jeg hadde kun 5 eggposer totalt og du vet jo hvordan det gikk[:)] Du skal se det er fler til deg på mandag[:)]

Åh RANDÅLF vet du hva eller. Jeg var inne å leste på gravid med ass befrukting å da hadde du vært på ul og jeg syns det var så fantastisk at jeg felte noen tårer når jeg så på tickeren din. Tiden går jo så fort også, jeg syns ikke det er så lenge siden du testet positivt heller. Nå håper jeg bare det går bra til uka

Har trua på at det går bra for deg eg hero! Masse lykke til! [:)]

Back
Topp