Tilbake fra ul nr. 2

*dreamer*

Forumet er livet
Nå er jeg både litt glad og litt skuffa. Jeg får begynne med det dårlige... Eggposene var litt små, så jeg må tilbake IGJEN på mandag[:@] Legen regner med at det blir uttak på torsdag. Synes det er litt irriterende at de ikke kan sette opp dosen min. Håper ihvertfall at mandag blir siste ul før uttak! Så til det positive: Det så kjempebra ut! Slimhinnen min hadde vokst til 10mm. Hun kunne se 6-7 eggposer på den ene siden, og 4 på den andre. Hun sa at det er akkurat en sånn mengde med egg de ønsker[:)] Blodprøvene mine var også fine. Så alt i alt burde jeg vel være fornøyd..

Kjipt at du må vente noen dager ekstra, MEN resten hørtes helt supert ut! [:D]

Jeg er helt sikker på at dette blir det baby ut av[:)]

*god klem*

Sign.. Masse lykke til på mandag snuppa..

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

*god klem*

*god klem*

sign

Så bra vennen at alt ser bra ut. En ul til overlever du[:D] 

Signerer denne

*god klem*

Alltid kjedelig når ting tar tid, men da ser jo veldig bra ut då[:)]

Satsa på at kvaliteten blir ekstra bra då vettu[;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Tusen takk snupper[:D] Ja jeg overlever vel en ul til, er bare såå lei av medisiner og kontroller[8D]

Forstår deg veldig godt!
Men, plutselig er torsdagen der. Satser på det blir uttak da. Masse masse lykke til!! [:)]

ORIGINAL: fruit

Tusen takk snupper[:D] Ja jeg overlever vel en ul til, er bare såå lei av medisiner og kontroller[8D]

Forstår deg veldig godt!
Men, plutselig er torsdagen der. Satser på det blir uttak da. Masse masse lykke til!! [:)]

Tusen takk[:D]
Ja du vet vel alt for godt hvordan det er[&o]
Masse lykke til i morgen, snart er du ruger[:D]

masse masse lykke til:) synd det ikke gikk slik dere ville, men blir bare litt lengre å vente, og dagene fyker ...

skjønner veldig godt at du er lei vennen[:'(],håper du får dagene til å gå fort[:)]
synes det hørtes bra ut med antall egg da,tror det kommer til å gå kjempe fint!! I løpet av neste uke er du ruger dreamer[;)]

sender deg masse klemmer,...snart er det helg-og pluttselig snart torsdag[;)]

eLLa

Så godt å høre du har et bra antall eggposer og at livmorslimhinnen din er fin[:D][:D]!!!

Vi må jo bare satse på et kjempe resultat ettersom du må vente litt!!
MEn regner med at uka frem til uttak går kjempe fort!!
Lykke til videre vennen[:)]

Kjedelig når det må ekstra kontroller til..[&o] Men desto bedre blir resultatet skal du se[:D]

Back
Topp