Tilbake fra Ul med ...

ORIGINAL: VilSåGjerne

neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

eg vet nesten ikke ka eg skal si for no ble eg sotte skikkelig ut her[:(]
kan ikke forestille meg kossen det må ha vært for dere der inne på ulèn[:(]
no må eg snakke stykt: men fy faen så jævlig[:(]

Bobbo, lov meg at du tar godt vare på deg selv og mannen din.

kan ikke gjøre noe anna enn å sende deg en KJEMPE STOR klem
som skal varme og vare lenge.

Signerer denne og sender dere mange varme tanker som forhåpentligvis varer lenge og varmer godt. Har du hatt noen symptomer eller var det en generell kontroll du hadde?

Å nei vennen[:(] hva er det eg leser..[:(][:(] dette var jo absolutt ikkje sånn det skulle gå...[&o]
Kjenner tårene triller mens eg skriver, fy faen så urettferdig...[:(][:(] Dette fortjener dere ikkje i det heile tatt!!!!![:(]

Sender deg mange gode klemmer vennen, huffa meg Eg har ikkje ord..

Huff Bobbo, dette var forferdelig trist å lese! Sitter og gråter her nå! Var jo ikke sånn det skulle gå, er så utrolig urettferdig!

Vet du har det ubeskrivelig vondt nå, og det er ingenting noen kan si som kan hjelpe deg. Håper bare du ikke gir opp. Jeg har opplevd det samme som deg, og det var forferdelig tøft. Heldigvis får man etter hvert styrke til å fortsette.  

Ta godt vare på hverandre nå. Sender dere mine beste tanker!

Klem fra marimari

Utrolig trist å høre.
Dette skjedde om oss også, var i 9. uke og de fant tom fostersekk på ul. fikk ikke blødning så ble satt i gang uken etter. -forferdelig å gå gjennom ,men må jo bare reise oss igjen.
ønsker dere alt vel

Bobbo føler så mye med deg, nå som vi alle trodde at det skulle gå bra også.
Vennen jeg håper din mann og du står sammen nå og trøster hverandre i denne tunge stunden, det er trist når slike ting skjer.
Særlig når man attpåtil har din historie som bakgrunn, dette her er ikke så lett.

Det er jo ikke like enkelt som de andre som mister, og kan bli raskt igjen gravid på egenhånd.
Jeg håper at dere greier å omme ovr dette på en grei måte og ønsker deg lykke til og håper at det ordner seg for dere på et vis til slutt også, for jeg hvet at du vil bli en veldig flott mor og den som for deg til mor vil bli verdens heldigste unge.

Jeg hvet selv hvordan det er å miste, dere må ta tiden til hjelp, mitt hjete blør for dere nå.
En stor trøsteklem fra meg. Jeg har tent et lys for dere i kveld, for fremtiden at det vil bringe dere håp og lykke til slutt og med ettertanke for det som har skjedd den siste tiden - til minne om den lille spiren som ikke greide å klore seg fast.[:(]

Dette var ufattelig trist. [:(] 

Gir deg en god trøsteklem

Å nei *Bobbo* det var trist å lese[:(]

Jeg vet ikke mer å skrive en at jeg tenker på deg..

Klem

Tusen takk for fine ord og alle klemmene.
Varmer utrolig mye at så mange tenker på oss.

Dere er en herlig gjeng med jenter og jeg finner utrolig mye trøst i dere.

Dette var utrolig trist å logge seg på til Bobbo[:(] Dette fortjente dere
virkelig ikke [&o]

Ta vare på hverandre. Sender mine varmeste tanker og klemmer.

ORIGINAL: Hope

Dette var utrolig trist å logge seg på til Bobbo[:(] Dette fortjente dere
virkelig ikke [&o]

Ta vare på hverandre. Sender mine varmeste tanker og klemmer.

Kan bare signere jentene over her... Finner ikke helt ord...
Tittet inn på tråden din og regnet med å se ul bilder og glad nyheter... Jeg trodde virkelig at nå var det deres tur... Blir helt satt ut... [:(]
Føler så ufattelig med deg Bobbo!! Alt dere har vært gjennom og nå dette... Det er så forbannet urettferdig!!! [&o]

Sender deg en varm varm klem og tenker masse på deg!!! 

ORIGINAL: litjpi

Dette var ufattelig trist. [:(] 

Gir deg en god trøsteklem

åå, *Bobbo*!!!
dette var fryktelig trist å lese!
sender deg en stor trøsteklem, vet ikke hva jeg kan si som kan trøste deg når du har opplevd det verste som kunne skje.[:(]

Kjære Bobbo vennen. Det var absolutt ikke sånn dette skulle gå, det var deres tur nå!! Skjønner så utrolig godt hvordan dere har det, følelsen er grusom. Eneste som er "positivt" er at dere nå vet at dere kan få det til. Så på neste forsøk SKAL spira sitte i 9 mnd!!!! Sender over millioner av klemmer og håper dere trøster hverandre og klarer å se videre. Klem

Dette var så utrolig trist og lese bobbo[:(]trodde virkelig at spiren skulle sitte denne gangen[:(]klem

Back
Topp