Tilbake fra UL 15. feb

BIBBI3

Forumet er livet
med GODE nyheter!!!!!
Fant en 11mm spire og vi kunne se hjertet slå på skjermen

Fikk overlegen sjøl i dag.. en fra nabokommunen, å jeg må si det var virkelig herlig å kunne bli forstått og forstå hva som blir sagt. Å i tillegg spørre om ting å få svar som jeg forstår. Er for mange utenlandske m knapp norsk der for å si d sånn...

Han mente termin ut ifra størrelsen er 1 oktober med +/- 2 dager.

Spurte om hvorfor må jeg være i ro.. pga svangerskapet eller pga væska i buken. Men det var fordi jeg er overstimulert og eggstokkene mine er som gele og kan revne. Skjer det så klarer de ikke operere de pga tilstanden de er i... å det må ikke skje for da mister jeg eggstokken(e) og det blir ubalanse i hormonproduksjonen.
Eggstokkene mine går ned i størrelse å det er bra, men har fremdeles store "gopler" på dem så må være forsiktig.

Godt å vite nøyaktig slike ting.

Ny Ul om to uker og time til ord UL ble 30 april.

Joho! Supre nyheter!

Betryggende for deg med god info.
Ønsker deg alt godt vidre i sv.skapet.

Lykke til! :)
& prøv å kos deg å.

Det var fantastiske nyheter!![:D][:D]

Skal si du har vært gjennom mye nå. Ønsker deg all mulig lykke til i tiden fremover!!!!

Åh, det var gått å høre, Irene! Er ikke så ofte innom her lenger, jeg - selv om jeg selv begynner å bli ganske klekkeklar (har liksom ikke samme piffen som sist), men prøver alltid å oppdatere meg på hvordan det går med deg når jeg først stikker innom. Og det går tydeligvis bra, etter hva jeg har forstått [:)] Gratulerer og lykke til!

Kjenner til det der med å gå med nr to.. er ikke like ivrig m magebilder og sitte på BV som sist :P
Men så er jo hverdagen noe anerledes å da.[:D]

Du nærmer deg ja.. spennende! Vet du hva du får?

Å nå ble jeg glad, masse lykke til videre i sv.skapet.
2. graviditet er noe helt annet enn nr 1[;)]

ORIGINAL: Bens mamma

Kjenner til det der med å gå med nr to.. er ikke like ivrig m magebilder og sitte på BV som sist :P
Men så er jo hverdagen noe anerledes å da.[:D]

Du nærmer deg ja.. spennende! Vet du hva du får?

Ja, som du ser: lenge siden sist jeg var innom... Vi syntes vi så en tissefant på ul, så antageligvis blir det gutt den gangen her. Synes vi er kjempeheldige som får en av hver (men jeg hadde vært kjempefornøyd med en jente til også altså!) [:)]

Back
Topp