Tilbake fra tur...

SøKo

Flørter med forumet
I dag kom jeg hjem fra kjærestetur, vi har vert i London <3 Å der var det såååå masse fine søte babyklær at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg ;-) skulle såååå ønske at jeg var lenger på vei og viste kjønnet for da hadde jeg kjøpt såååå masse klær, men jeg tørte ikke jinkse det!!! :- så skulle jeg gå og få meg en tattoo, fikk tegnet den opp, funnet størrelse, satte meg i stolen, så spør han tilfeldig "du er vell ikke gravid eller noe?" jo sier jeg, å da kunne jeg ikke for det kunne vist drepe babyen :- iiiikk... :- men vi har hatt en fantastisk tur, kanskje siste av den typen før vi blir 2 barns foreldre ><3>

Åååååå jeg også vil til London :-) Det var bra han gjorde jobben sin og spurte on du var gravid. Ferreste ved at det ikke er bra når du er gravid. Regnet med vi drar over dammen en tur i januar som vi pleier :-)

Åååååå jeg også vil til London :-) Det var bra han gjorde jobben sin og spurte on du var gravid. Ferreste ved at det ikke er bra når du er gravid. Regnet med vi drar over dammen en tur i januar som vi pleier :-)

Back
Topp