tilbake fra tannlegen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Ble ferdig med regulering rett før jul, litt oppfølgingstime i dag. Jeg klagte på vondt i noen tenner ved sjokoladespising.. så tok røntgen og må tilbake for å borre hull om to uker. Bare to hull da heldigvis. Daniel satt i bilstolen som vanlig og lagte koselyder. Neste gang blir det 40 minutter, så da plasserer jeg han med pappen på jobb.

Jeg må også til tannlegen, fikk et hull under graviditeten som ble ganske stort.
Nå har jeg en midlertidig fylling i håp at jeg skal slippe rotfylling :fucyc

Så kjekt at du kunne ta med gutten, tror ikke mi tulle har tålmodighet til det, så pappa må nok ha jobbdag hjemme en gang til:-)

Gratulerer med og være reggisfri og flotte rette tenner:D Hadde selv reggis i 3 år, var så godt og 32 de av. Synd du hadde hull, men rasjo fort og fikse. Desverre har jeg tannlegeskrekk:eek::oops:

Jeg har hatt ising i 2 tenner siden november :/ må vell kansje ta meg i tak å ringe tannlegen snart :P

Gratulerer med og være reggisfri og flotte rette tenner:D Hadde selv reggis i 3 år, var så godt og 32 de av. Synd du hadde hull, men rasjo fort og fikse. Desverre har jeg tannlegeskrekk:eek::oops:
Hadde masse tannlegeskrekk før jeg begynte med reguleringen for 2,5 år siden. Men nå går det veldig greit. Fant meg en flink tannlege som tok skrekken min på alvor.

Så flink du er!
Jeg burde, burde, vært hos tannlege snart...!

Hadde masse tannlegeskrekk før jeg begynte med reguleringen for 2,5 år siden. Men nå går det veldig greit. Fant meg en flink tannlege som tok skrekken min på alvor.

Åååh, så heldig du er:-) Kjempebra du blei kvitt skrekken, dessverre hjalp det ikke noe særlig for meg:-(

Back
Topp