Har jo nevnt at det var vekstkontroll igjen i dag siden legen målte ham til å ha vokst så lite forrige gang.
Vel, i dag var han tilbake på normalen.
Normal mengde fostervann, og fin gjennomstrømning i navlestrengen. Ingen igangsetting på feil sykehus!! 
Lille luringen la seg selvfølgelig til å sove under CTG-målingen.
Den viste også bortimot konstante sammentrekninger. Den ene avløste den andre, og de har tatt seg opp i styrke siden sist, selv om de i dag var noen fislete greier i forhold til vanlig. Skulle hatt en slik måling på kvelden, da skulle de sett aktivitet på både det ene og det andre. 
Ett skår i gleden, da. På grunn av at formen min er helt ræva om dagen ville de måle blodtrykk og sjekke urin. Bt er på vei opp, og det var utslag på leukocytter og proteiner.. Ingen av delene alarmerende høye, men det var i denne uken jeg ble sendt på sykehuset sist svangerskap.. Vi får se hos jordmor på torsdag. Krysser fingrene for at alt er normalt igjen da.
Gynekologen sa for øvrig at siden han hadde vokst trengte jeg ikke komme tilbake, så da sees vi i uke 41+3. Ikke søren, svarte jeg.
Vel, i dag var han tilbake på normalen.
Lille luringen la seg selvfølgelig til å sove under CTG-målingen.
Ett skår i gleden, da. På grunn av at formen min er helt ræva om dagen ville de måle blodtrykk og sjekke urin. Bt er på vei opp, og det var utslag på leukocytter og proteiner.. Ingen av delene alarmerende høye, men det var i denne uken jeg ble sendt på sykehuset sist svangerskap.. Vi får se hos jordmor på torsdag. Krysser fingrene for at alt er normalt igjen da.
Gynekologen sa for øvrig at siden han hadde vokst trengte jeg ikke komme tilbake, så da sees vi i uke 41+3. Ikke søren, svarte jeg.