Tilbake fra samtale

miss25

Elsker forumet
da er samtalen over og det gikk kjempefint, tok ultralyd av meg og alt så bra ut, hadde visst ikke pco light lenger[:D]
Sambo leverte ny sædprøve og den var det samme som sist (dårlig)..
Legen sa at vi kunne bli gravide på egenhånd men at det ville ta laaaang tid..
Så fikk vi masse info om icsi, som vi skal i gang med[:)]
Kunne starte så fort jeg fikk mensen nå, skal da starte med sprøyter på syklusdag 2, vet ikke hvilke sprøyter det var da vi ikke har fått noen resepter enda..
Jeg venter mensen i disse dager (sku egentli ha fått den på lørdag) så håper hun kommer snart[:)]

Så spennende da:)

Dere har en spennende tid forran dere nå.

Krysser fingrene for at det går fort og at dere snart har en spire i magen.

*roper på tanta*

Så spennande! Kanskje det er kort regime du skal gjennom då?[8|] Siden du skal i gong med sprøyter først?[:)]
Uansett, så spennande!![:D] Blir kjekt å følga ferden din vidare![:D][:D]

ORIGINAL: [miss]

Så spennande! Kanskje det er kort regime du skal gjennom då?[8|] Siden du skal i gong med sprøyter først?[:)]
Uansett, så spennande!![:D] Blir kjekt å følga ferden din vidare![:D][:D]

Det er kort regime ja[:D]
Krysser fingrene for klaff på første forsøk[:)]

Å så spennende[:)][:)][:)] Gleder meg til å følge med på deg[:)][:)][:)] Så nå har tanta bare det med å komme[:)][:)]

så flott med den pcoen din da[:D]

ønsker dere masse lykke til[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Å så spennende[:)][:)][:)] Gleder meg til å følge med på deg[:)][:)][:)] Så nå har tanta bare det med å komme[:)][:)]

Tusen takk jenter[:)]
Så flott at dere roper på tanta for meg, vil ha henne her nåååååå..
Men har ingen tegn på at hun skal komme[&:]

hva slags sprøyter er dette tro? gubben min har også dårlig kvalitet, og vet ikke om det er håp og bli gravid på egen hånd, men prøver og prøver

ORIGINAL: miss25

da er samtalen over og det gikk kjempefint, tok ultralyd av meg og alt så bra ut, hadde visst ikke pco light lenger[:D]
Kunne starte så fort jeg fikk mensen nå, skal da starte med sprøyter på syklusdag 2, vet ikke hvilke sprøyter det var da vi ikke har fått noen resepter enda..
Jeg venter mensen i disse dager (sku egentli ha fått den på lørdag) så håper hun kommer snart[:)]

Bor du i nærheten av Trondheim? Jeg bor på Heimdal, og fikk da ingen resept på medisinene da det er kort vei til sykehusapoteket. Når du ringer inn mens, vil eventuelt resepten bli ringt inn til apoteket også henter du medisinene der (med forbehold om at du bor i nærheten av sykehuset da) [:)]

Så spennande[:D]

Masse lykke til[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Isabella*

*roper på tanta*

sign[:D]

*roper på tanta*

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: miss25

Bor du i nærheten av Trondheim? Jeg bor på Heimdal, og fikk da ingen resept på medisinene da det er kort vei til sykehusapoteket. Når du ringer inn mens, vil eventuelt resepten bli ringt inn til apoteket også henter du medisinene der (med forbehold om at du bor i nærheten av sykehuset da) [:)]

Er nesten nabo med deg jeg da[:)]
Bor på saupstad vi, så da er det ikke lange veien til sykehusapoteket vettu[:)]

ORIGINAL: fano

hva slags sprøyter er dette tro? gubben min har også dårlig kvalitet, og vet ikke om det er håp og bli gravid på egen hånd, men prøver og prøver

Jeg vet ikke hvilke sprøyter det er, men skal si i fra når jeg finner ut av det[:)]

*roper på tanta*

Back
Topp