Tilbake fra Porsgrunn

Tullemor79

Gift med forumet
Da har jeg vært å hatt inseminering, så da er det bare å krysse det som krysses kan og håpe på at det klaffer denne gangen. Blir to lange uker vet jeg...

Denne gangen hadde jeg visst reagert litt bedre på hormonene enn første gangen, og jeg satt eggløsningssprøyta litt tidligere enn forrige gang. Dessuten hadde sambo over dobbelt så mange super-svømmere som ble satt inn i meg!! Over 20 millioner ble satt inn nå, han hadde over 37 millioner svømmere denne gangen så da er jo iallefall muligheten for klaff til stede!!![:D]

oooohhhh [:D] da krysser vi fingrene, tærne og alt annet som kan krysses [:D]

Håper det klaffer for dere denne gangen da [:)]

takk, takk!! Håper virkelig det klaffer denne gangen ja[:D]

ORIGINAL: babyklarnå

ORIGINAL: babyklarnå

Dette høres bra ut, lykke til i de to laaaange ukene.
Kryser fingrene for at det blir fulltreffer denne gangen.

ORIGINAL: twinanne

Takk, takk, de blir laaaaaaaaane ja!! hehe

Gratulerer så mye lille prinsen. Kan tenke meg det var godt å få han i armene! Håper formen din er stigende!
Klem

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: twinanne

Takk, takk, de blir laaaaaaaaane ja!! hehe

Gratulerer så mye lille prinsen. Kan tenke meg det var godt å få han i armene! Håper formen din er stigende!
Klem

Formen min er det så som så med,men imodeum tablettene i går gjordet susen med diareen jeg har slitt med fra tiden etter lillegutt kom til hverden på sykehuset. Det ser ut som medisinene gjordet sitt for lillegutt også - når mor har diaree så har han det også. Faren i huset som er bleieskiftarbeider holdt på å tørne av lillegutt sin diaree, både i bleier og på stellebordet. Men nå regner jeg med at det blir bedre for Daniel A. også, og at den såre stumpen hans kommer seg slik at det ikke blir så mye skriking på stellebordet når far smører rompestumpen. Men vi var ute på første trilletur i snøværet idag, deilig. Bare en kort tur da, ettersom jeg ikke orker så lange turer enda.

ORIGINAL: fano

signerer denne[:)] Synes tiden har gått super fort jeg tullemor fra du fikk forrige mens til nå. Heldig dere som slapp å ha hvilemåned[:D] Nå skal det klaffe.Lykke til[:)]

sign

ORIGINAL: Sarah

signerer denne[:)] Synes tiden har gått super fort jeg tullemor fra du fikk forrige mens til nå. Heldig dere som slapp å ha hvilemåned[:D] Nå skal det klaffe.Lykke til[:)]

sign[:)]

ORIGINAL: Sarah

det har gått veldig fort akkurat det der, er jo ikke to uker siden jeg fikk TR sist en gang. Til søndag er det to uker siden! Det er nå tida blir lang, så får finne på masse ting for å få tida til å gå![:)]

Takk for alle lykkeønskninger folkens[:)]

sign[;)]

Back
Topp