Tilbake fra Onkel Donald!

monicabebe

Forumet er livet
Her kommer en liten oppdatering fra Onkel Donald!

Jeg kom senere enn de andre, ca. 17.00 og da var vi tilsammen 4 stk. Det hadde vært to til der tidligere, men de hadde dratt da jeg kom.

Jeg møtte Louis, Lille_snodig og nettemor, alle tre var veldig hyggelige jenter. Vi snakket om løst og fast og hadde nok av emner. Vi var to gravide og to ikke-gravide der, så temaene var varierte:-)

Må bare si at det var utrolig koselig å treffe folk sånn utenom forumet...moro å se at man kan få venner sånn over nett liksom. Det er på en måte ikke så ofte man treffer nye mennesker når man har sluttet å studere synes jeg, så dette var moro.

Vi ble enige om at vi måtte få til et møte til der flere kunne komme, og planen vår er et julebord!! Det må jo passe perfekt. Et alternativ til alle de alkoholfylte julefestene som pleier å være i de tider...Vi får vel slå oss sammen å arrangere et eller annet!

Regner med at dere får opdatering av de andre jentene også hvis dere vil...

Til de som var for nervøse til å komme....det var IKKE farlig altså. bare hyggelig!!!

Må gjentas...tjoohooo!

Monicabebe

Vi fikk melding av panterinnen om at du ikke var helt i form...

Synd du ikke kunne komme, men vi satser på at et JULEBORD gjør susen og at mange kommer!!

God bedring!

Vi hadde jo snakket om dette møtet kjempelenge, og det var åpent for alle altså!!

Synd du ikke hadde fått det med deg, du hadde vært hjertelig velkommen. Men det betyr at du sikkert vil komme på JULEBORDET som vi har tenkt å planlegge!!!
[:D]

M

Så flott at dere hadde det trivelig & koselig [:D] Hadde ikke trudd noe annet heller [;)]

Julebord høres kjempe kos ut, å ja det hadde vært trivelig å møte dere!

Kathrine

Jeg vil si det her også, det var en kjempekoselig dag, alle var veldig hyggelige jenter, og vi pratet og hadde det gøy.

Håper at vi kan gjenta dette snart, og som Monicabebe sier, et babyverden julebord, det hadde vært morro da!!!

Så hadde vært koselig å møte dere igjen, og til alle dere andre så er dere også hjeretelig velkommen til neste treff.

klem

Back
Topp