Tilbake fra min andre ul

VilSåGjerne

Forumet er livet
å joda, vi fikk sett ett lite hjerte som slo
ble helt rørt eg[:)]
samboersatt helt opp i skjermen, han var så facinert atte[:D]

Lille trollet vårt var blitt "hele" 9 mm[:D]og eg ble målt til 7 uker i dag,så det var jo bra.

han kunne ikke se noe spor av blod eller sånne farligheter, så blødningen eg hadde var nok det andre egget som ville ut.

samboer er så stolt[:D] så no fikk eg kjøpe meg både mammabukse og gravid belte[:D] så no e han ute å feirer, han skal på metallica konserten...........

(ble veldig stort bilde, får det ikke mindre[&:])
her e bilde av trolle mitt

ORIGINAL: Nesing

Så flott, VilSåGjerne, men nok en vel overstått UL! Nå er det bare å nyte tiden fremover og tenke positive tanker. Den lille vokser som den skal og vi er utrolig glade på deres vegne! [:)][:)]

Signerer denne[:D]

Dette var utrolig gode nyheter!! Har tenkt på deg, og er så glad for å høre at alt ser bra ut [:D]
Lykke til videre i graviditeten!!

Dete var gode nyheter, og der så vi den lille reken også.

Dersom du vil legge bildet ut på graviditetsforumet ditt anbefakler jeg deg å laste det opp på photobucket, og så legger du bare inn det lillebilde slik som meg, du kjønner va jeg mener i dagboken min eller dersoimdu sjekker ul bilder på januar forumet.

Når du laster opp der så kan du velge å laste opp i litt mindre oppløsning-bites, og når det er gjort og du bare vil bruke det lille bildet på oversikten så høreklikker du på det bildet går inn på egenskaper/properties og velger den linke som står der bak URL adresse.
Det er slik jeg gjør med magebilder og UL bilder.

Du ser hva jeg mener dersom du går inn på mitt album:
http://s280.photobucket.com/albums/kk194/twinanne/

Å ja kan tenke at hjertelyden var det fineste du har hørt[:)] Var det for oss [:)] Helt ubeskrivelig! Gratulerer igjen med lille spiren[;)] Lykke til videre på den spennende ferden[:)]

Fantastisk

Grattulerer VilsåGjerne

Såååå glad på dine vegne nå snuppa! Dette fortjener dere så indrlig. 

Så nydelig! Vi har også vært og fått se vårt nurk idag. Det var 2 mm lenger enn deres [;)] og hjertet slo

Å...dette hadde æ visst ikke fått med meg... trur æ..(ikke så lett å huske alt i gravidtåka..)

Men tusen tusen ganger gratulerer med spiren,vilsågjerne !!!!

[link=http://hentesiden.piczo.com/?g=11426207&cr=3][/link]

Dette har æ venta på å høre..syns d va så leit sist d gikk gæli med dæ..

kjempe flott [:D][:D][:D] ønsker deg kjempe masse lykke til videre [:D]

Nydelig!!! Kjempeglad for dere!!! [:)]

ORIGINAL: Apple

Å, så flott!!!

Jeg er så glad på dine vegne at det går bra med nurket deres!!

Så søt liten spireMå inn å "snike" litt - så flott at lille spiren koser seg der inne[:)] Lykke til videre i svangerskapet!

ååååhhh så nydelig

Gratulerer med vel overstått UL[:)]

ORIGINAL: Apple

Å, så flott!!!

Jeg er så glad på dine vegne at det går bra med nurket deres!!

signerer denne[:)]

godt å høre at alt står bra til [:)]
fint lite troll du har!

For nån hærlige tråder som lå på topp her nå, nydelig bilde dette også
Håper så inderlig å kunne få se ett sånt til høsten jeg[:)]

ORIGINAL: Dunn

Såååå glad på dine vegne nå snuppa! Dette fortjener dere så indrlig. 

Back
Topp