Tilbake fra legevakta...

Real_tree_girl

Flørter med forumet
måtte en tur på legevakta i kveld, for sambo var så bekymra for helsa til meg og knøttet.
har nesten ikke fått i meg noe mat denne uka, å nå begynner drikken å komme i retur også...

må i kontakt med fastlegen på mandag og div for tettere oppfølging og kontroller,
men hvis jeg ikke klarer å holde på drikken i 24t så må jeg legges inn for intravanøs
behandling :(

Så resepten for helga er å ligge på sofaen å bare drikke å drite i å spise...

Huff :( masse god bedring :)

Drikker pittesmå super nå og da, har holdt på det så langt, men har ikke fått i meg mere enn
2 dl siden kl 10

Uff, stakkars seg. Så kjedelig! Godt du har en mann som tar vare på deg :)
Håper du får litt i deg og unngår innleggelse. God bedring <3

Slik har jeg hatt det denne uka også. Syns vann er så fult å spy opp, brus er å be om å spy, men svaaaak saft, det er tingen! Gjerne saft med sukker så får du i deg litt energi også :)

Uff stakkArs:( håper du klarer deg, hvis ikke så må du inn å få næring intravenøst, bra kjæresten passer godt på deg:)

Usj!!! det høres ikke noe greit ut i det hele tatt. Håper du føler deg bedre snart og får i deg nok væske. klem

hvordan går det? er dårlig for tiden jeg også, ikke no krefter, og sambo er heller ikke så veldig forståelsesfull, for det kom ikke så tidlig sist, så han mener jeg bare tuller for å slippe å gjøre noe i huset.. :/

Uff, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut. Håper du klarer å få i deg litt væske om ikke anna.

huff. go bedring!! :)

Back
Topp