Tilbake fra legen

Cybele

Glad i forumet
Var akkurat hos min første ordinære legeundersøkelse, og fikk helsekort for gravide og sjekket blod og urin. Også skulle hun prøve å høre etter hjertelyden. Fant først bare min egen puls, men så hørte jeg plutselig en svak rytme til, bak min egen (som gikk fortere enn min også selvfølgelig;)) Så deilig å få en bekreftelse på at det er et lite hjerte som fortsatt banker og slår inni der[:D]

Og nå er jeg akkurat 12 uker i følge legen, så kjenner skuldrene begynner å senke seg litt! Gleder meg til 2. trimester!! Snart er vi alle der[:)][:)]

Eneste som var litt uheldig, som jeg først oppdaget etterpå, var at legen hadde satt terminen min til 2011!! Får inderlig håpe jeg ikke må gå så lenge...[;)] Dette baserte hun på at siste menstruasjon var i desember 2010[:-][:-]

Hehe, får satse på at du ikke går gravid sååå lenge da:)

hehe, ja det vil bli en litt lang graviditet=)
Gratulerer med overstått kontroll! Må ha vært såååå gøy å høre hjertelyden til den lille. Ikke alle som hører den så tidlig! Gleder meg til jeg får høre det!
Kos deg idag!

Gratulerer så masse med! Nå får du bare kose deg og senke skuldrene.

Eneste som var litt uheldig, som jeg først oppdaget etterpå, var at legen hadde satt terminen min til 2011!! Får inderlig håpe jeg ikke må gå så lenge... Dette baserte hun på at siste menstruasjon var i desember 2010

ORIGINAL: IngiManathingi

hehe, ja det vil bli en litt lang graviditet=)
Gratulerer med overstått kontroll! Må ha vært såååå gøy å høre hjertelyden til den lille. Ikke alle som hører den så tidlig! Gleder meg til jeg får høre det!
Kos deg idag!

Back
Topp