Cybele
Glad i forumet
Var akkurat hos min første ordinære legeundersøkelse, og fikk helsekort for gravide og sjekket blod og urin. Også skulle hun prøve å høre etter hjertelyden. Fant først bare min egen puls, men så hørte jeg plutselig en svak rytme til, bak min egen (som gikk fortere enn min også selvfølgelig;)) Så deilig å få en bekreftelse på at det er et lite hjerte som fortsatt banker og slår inni der[:D]
Og nå er jeg akkurat 12 uker i følge legen, så kjenner skuldrene begynner å senke seg litt! Gleder meg til 2. trimester!! Snart er vi alle der[:)][:)]
Eneste som var litt uheldig, som jeg først oppdaget etterpå, var at legen hadde satt terminen min til 2011!! Får inderlig håpe jeg ikke må gå så lenge...[;)] Dette baserte hun på at siste menstruasjon var i desember 2010[:-][:-]
Og nå er jeg akkurat 12 uker i følge legen, så kjenner skuldrene begynner å senke seg litt! Gleder meg til 2. trimester!! Snart er vi alle der[:)][:)]
Eneste som var litt uheldig, som jeg først oppdaget etterpå, var at legen hadde satt terminen min til 2011!! Får inderlig håpe jeg ikke må gå så lenge...[;)] Dette baserte hun på at siste menstruasjon var i desember 2010[:-][:-]