tilbake fra legen..

Hanna C

Gift med forumet
Idag har jeg vært hos legen, og de har tatt stoffskifteprøver.. Og det var nok det som var feil ja.. Normale prøver skal ligge på 01-1 mens mine lå på 21, så kan si det var ubalanse der ja... Hypofysen min jobber som en gal for å produserer stoffskiftehormon, men får det ikke til, hehe[;)] Så det er grunnen til at jeg har følt meg så elendig og deprimert, sliten osv. Legen sa at forbrenningen blir veldig dårlig, og kroppen skiller ikke ut slagstoffer osv.. Jeg har fått medisiner da, så om en tre til fire uker vil det stabilisere seg. Da vil jeg få mye mer overskudd også vil jeg gå ned i vekt..[:D] Stoffskiftet mitt er grunnen til at jeg bare har krabbet oppover på vekta.. Ingenting hjalp, hverken trim eller sundt kosthold... Men nå blir det heldigvis orden på det da[:)]

Så deilig å få vite hva det var da!!
Så man kan gjøre noe med det!! [:D]

Så godt at de fant ut av det!!
Nå blir det en løsning med det meste, vet du[;)][;)]
god bedring!!

Så godt at du fikk vite hva der var. Og at du fikk medisiner for det. Hvordan går det overens med amminga da ???
God bedring vennen.
Klemmer

Godt du har fått svar på hva det var da [:)]
God bedring..

Så flott at dere fant ut hva det var, selv om det ikke er noe kjekt når det feiler oss noe. God bedring, og lykke til[:)]

ORIGINAL: Linka

Så godt at du fikk vite hva der var. Og at du fikk medisiner for det. Hvordan går det overens med amminga da ???
God bedring vennen.
Klemmer

Det går fint selv om jeg ammer, det har ingenting å si, heldigvis. Hadde vært kjedelig å måtte slutte og amme nå som det går så bra igjen. Det strømmer jo over med melk her[;)]

ORIGINAL: Hanna C

ORIGINAL: Linka

God bedring vennen.
Klemmer

Det går fint selv om jeg ammer, det har ingenting å si, heldigvis. Hadde vært kjedelig å måtte slutte og amme nå som det går så bra igjen. Det strømmer jo over med melk her[;)]

så bra at ammingen går bra[:D][:D][:D]

Åååå så bra at de fant ut hva som feilet!! Tenkte meg nok at det var det som feilet deg...
har masse erfaringer på det planet da storebroren min har vert alvorlig plaget med det samme i maaange år. Hans første prøver var på 380!!!! så da var det like før....[8|]
Har ligget på 68, men er nå "nede" i 26... Men han blir ikke frisk, så reiser til radiumhospitalet til spesialist for å ta masse prøver!  men vi håper jo det skal gå bra til slutt da....

Er det tyroksin du har fått??
Bare gled deg til det begynner å virke du, vil få et helt nytt liv, og masse overskudd!! [:D] 
Har hatt samme problemet selv....men slipper akkurat på grensen medisinering!

Masse gooooo bedring til deg!! og er det noe du lurer på så er det bare å sende meg en PM!
Stooor klem!

SÅ bra de fant utav dette da.
Kan tenke meg du ser fram til tab. begynner å virke.

God bedring og lykke til [:)]

Tusen takk alle sammen!![;)]

ORIGINAL: Chill24

Åååå så bra at de fant ut hva som feilet!! Tenkte meg nok at det var det som feilet deg...
har masse erfaringer på det planet da storebroren min har vert alvorlig plaget med det samme i maaange år. Hans første prøver var på 380!!!! så da var det like før....[8|]
Har ligget på 68, men er nå "nede" i 26... Men han blir ikke frisk, så reiser til radiumhospitalet til spesialist for å ta masse prøver!  men vi håper jo det skal gå bra til slutt da....

Er det tyroksin du har fått??
Bare gled deg til det begynner å virke du, vil få et helt nytt liv, og masse overskudd!! [:D] 
Har hatt samme problemet selv....men slipper akkurat på grensen medisinering!

Masse gooooo bedring til deg!! og er det noe du lurer på så er det bare å sende meg en PM!
Stooor klem!

Tusen takk[;)] Ja, jeg har fått Tyroksin, men nå har de visst skiftet navn til levaksin. Jeg gleder meg masse til de begynner å virke! Ser fram til å få tilbake livet mitt igjen (høres brutalt ut da men).. De prøvene til broren din var vanvittig høye!!!!!! Så bra at jeg kan spørre deg hvis det er noe jeg lurer på.. Tusen takk, vennen![:)]

Back
Topp