tilbake fra legen..

Hanna C

Gift med forumet
Idag har jeg vært hos legen, og de har tatt stoffskifteprøver.. Og det var nok det som var feil ja.. Normale prøver skal ligge på 01-1 mens mine lå på 21, så kan si det var ubalanse der ja... Hypofysen min jobber som en gal for å produserer stoffskiftehormon, men får det ikke til, hehe[;)] Så det er grunnen til at jeg har følt meg så elendig og deprimert, sliten osv. Legen sa at forbrenningen blir veldig dårlig, og kroppen skiller ikke ut slagstoffer osv.. Jeg har fått medisiner da, så om en tre til fire uker vil det stabilisere seg. Da vil jeg få mye mer overskudd også vil jeg gå ned i vekt..[:D] Stoffskiftet mitt er grunnen til at jeg bare har krabbet oppover på vekta.. Ingenting hjalp, hverken trim eller sundt kosthold... Men nå blir det heldigvis orden på det da[:)]

Så deilig å få vite hva det var da!!
Så man kan gjøre noe med det!! [:D]

Så godt at de fant ut av det!!
Nå blir det en løsning med det meste, vet du[;)][;)]
god bedring!!

Så godt at du fikk vite hva der var. Og at du fikk medisiner for det. Hvordan går det overens med amminga da ???
God bedring vennen.
Klemmer

Godt du har fått svar på hva det var da [:)]
God bedring..

Så flott at dere fant ut hva det var, selv om det ikke er noe kjekt når det feiler oss noe. God bedring, og lykke til[:)]

ORIGINAL: Linka

Så godt at du fikk vite hva der var. Og at du fikk medisiner for det. Hvordan går det overens med amminga da ???
God bedring vennen.
Klemmer

Det går fint selv om jeg ammer, det har ingenting å si, heldigvis. Hadde vært kjedelig å måtte slutte og amme nå som det går så bra igjen. Det strømmer jo over med melk her[;)]

ORIGINAL: Hanna C

ORIGINAL: Linka

God bedring vennen.
Klemmer

Det går fint selv om jeg ammer, det har ingenting å si, heldigvis. Hadde vært kjedelig å måtte slutte og amme nå som det går så bra igjen. Det strømmer jo over med melk her[;)]

så bra at ammingen går bra[:D][:D][:D]