Tilbake fra legen

Eskimoen

Gift med forumet
Jepp, da er jeg sykemeldt, til 26.02[&:] Hadde lavt blodtrykk (hva er normalt, kan noen dette??[8|])
Tok masse prøver, men han kunne nesten garantert si det var synarela som gjorde det..

Steike, jeg kommer til å kjede meg[&:] Sambo kommer ikke hjem før etter jeg er friskemeldt igjen...

Ikke kjede deg da. Bruk dagene til det du har lyst til. Gå turer, kos deg på sofaen, dyrk en hobby. Tenk at det er en velfortjent fri[:)] 

Litt redd for å gå turer, siden jeg plutselig går på trynet[&:] Men, kan jo hende jeg prøver på det en dag, får se hvordan det går når jeg har stukket meg[:)]

ORIGINAL: Vugge

Er nok bra det at du har fått deg en sykemelding! Er det ikke 120/90 som er normalt da...? Nå blei jeg usikker her... [&:] Prøve å kose deg og slappe godt av nå da. Gå noen små turer, treffe venner og late deg på sofaen [;)]

Uffda, hadde 90/50[&:]

Vet ikke hva som er normalt, men det skal visst hjelpe å få i seg mye væske om eg husker riktig[8|]
håper du finner deg en hobby eller noe i dagene som kommer da[:)]
hvor lenge er det til du begynner å stikke da?

ORIGINAL: Babyhåp

Er nok bra det at du har fått deg en sykemelding! Er det ikke 120/90 som er normalt da...? Nå blei jeg usikker her... [&:] Prøve å kose deg og slappe godt av nå da. Gå noen små turer, treffe venner og late deg på sofaen [;)]

Jeg hadde 110/65 før og det var kjempe bra, men så mye under 110 skal det ikke være så vidt jeg kan huske.  Du må prøve å nyte tiden hjemme, gjør det du har lyst til, men det er jo et problem at du ikke orker å gå tur i februar sola da, men kanskje en god bok kan gjøre susen, eller noe annet du liker.

ja det var lavt,ikke rart at du har vært dårlig.

du skulle ha bodd litt nærmere meg du[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ja det var lavt,ikke rart at du har vært dårlig.

du skulle ha bodd litt nærmere meg du[:)]

Ja!! [:D][:D] Bare vent til termintreffene, og barseltreffene, da er jeg med[:D] November gjengen[:D]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Babyhåp

Jeg hadde 110/65 før og det var kjempe bra, men så mye under 110 skal det ikke være så vidt jeg kan huske.  Du må prøve å nyte tiden hjemme, gjør det du har lyst til, men det er jo et problem at du ikke orker å gå tur i februar sola da, men kanskje en god bok kan gjøre susen, eller noe annet du liker.
Jeg leser, strikker, kanskje jeg kan rydde kleskapene[:)] Og, jeg vil gå på tur, bare ha noen med meg som "støtte", er så dårlig med brøytepinner her[:)] Finner nok på noe...

Nå husker jeg overtrykket er normalt fra 100-140 og undertrykket 60-90.

Normalt overtrykk er også 100+alder. 

Nå husker jeg overtrykket er normalt fra 100-140 og undertrykket 60-90.

Normalt overtrykk er også 100+alder. 

Har eg veldig lavt da?? Siden eg skulle hatt 125/noe??

OK så du er 25 år, du kan også ha 110/60 det er bra, men jeg husker når jeg hadde det  når jeg var rudt 29 år at dette ikke var noe problem for meg. Men du har nok noe lavt ja med 90/50, kjønner godt at du er i ubalanse jeg, det er ubehagelig men det hjelper vel på når du blir ferdig med forsøket håper jeg på. Så dine symtomer må nok være svimmelhet, ørhet, ikke reis deg for fort, fort sliten for å nevne noe. trøtt generelt.

OK så du er 25 år, du kan også ha 110/60 det er bra, men jeg husker når jeg hadde det  når jeg var rudt 29 år at dette ikke var noe problem for meg. Men du har nok noe lavt ja med 90/50, kjønner godt at du er i ubalanse jeg, det er ubehagelig men det hjelper vel på når du blir ferdig med forsøket håper jeg på. Så dine symtomer må nok være svimmelhet, ørhet, ikke reis deg for fort, fort sliten for å nevne noe. trøtt generelt.

DR TWINANNE[:D] Bøyer meg i støvet, det er mine symptomer, ja..
Legen jeg var hos på Volvat, (som tidligere var lege i kommunen jeg bor i, som sluttet fordi det var så dårlige betingelser her. Bor så langt unna Bergen, at jeg må med båt..) sin kone var dårlig på samme måte når hun gikk på synarela...
Denne fantastiske legen henviste oss til KK rett før han sluttet her (august 2006, eller hva det var), og sa i samme slengen at han og kona var kjempefornøyd med fertilitetseksjonen på Haukeland... Og i dag sa han at de fikk en skjønn datter for 3 mnd. siden[:)] Synest det var så fiiiint at han sa det[:)]

så flott at det er synarelaen som gjør det da.misforstå meg rett, glad det ikke er noe annet i veien med deg.
kos deg hjemme og ta livet med ro snuppa[:)] håper det blir bedre etterhvert. kanskje det blir annerledes når du begynner med sprøyter!

Forstår deg godt, tutto... Tenker sånn selv[:D] 

Det blir nok godt for deg å få slappet av! Dette er den andre uka jeg er sykemeldt (og jeg har ikke begynt med prøverørsprosessen enda!).. Denne uka var jeg sykemeldt i 90%, slik at jeg kunne gjøre kontor arbeid i 10% (er ped.leder).. Men er skikkelig kjedelig å gå hjemme, var litt godt å ha de få timene i barnehagen.. Armen min er enda ikke bra, så må vel ta meg en tur til legen nå etter 12..

Håper du får mye sol da, så kan du kose deg på verandaen med et pledd rundt deg og nyte våren som er påvei [:D]

Ja, det var litt sol her i dag tidlig, men den forsvant... Men, i dag har jeg nok å gjøre da, må vaske badet, og det jan jo ta sin tid med alle danseskrittene mine...

Back
Topp