Tilbake fra legen

Bringebær

Gift med forumet
Etter en tur på føden med sammentrekninger og magesmerter på mandag kveld/ natt, var jeg hos legen i dag. Er nå 100% sykemeldt frem til permisjonen og skal gå på kontroll annenhver uke. Men babyen har det supert og vondtene har ingen påvirkning på livmorhalsen. Ble VELDIG grundige sjekka på føden så føler meg trygg og godt ivaretatt:) Så sa er det bare å slappe av og ruge i 11 uker til:) 29 uker i dag!:)

Masse god tid til å bare slappe av da ja, og masse tid til å være her inne :) pass på så fødselen ikke starter :) ta godt vare på deg selv :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Etter en tur på føden med sammentrekninger og magesmerter på mandag kveld/ natt, var jeg hos legen i dag. Er nå 100% sykemeldt frem til permisjonen og skal gå på kontroll annenhver uke. Men babyen har det supert og vondtene har ingen påvirkning på livmorhalsen. Ble VELDIG grundige sjekka på føden så føler meg trygg og godt ivaretatt:) Så sa er det bare å slappe av og ruge i 11 uker til:) 29 uker i dag!:)
Flott du fikk det sjekket :-) håper det blir bedre nå som du er sykemeldt 100% :-)

Så godt å høre at du ble undersøkt grundig og at de ikke påvirker livmorhalsen. Nå får du bare slappe av og nyte svangerskapet:-)

Godt at du er sykemeldt og kan nyte tiden fremmover "bare" som gravid. Og det er godt å høre at du får god oppfølging videre :-)

Godt å høre at du ble sjekka grundig da! Du får nyte ruginga. Det er heldigvis ikke lenge igjen (tenk at du har gjort unna 3/4 om en uke)!

Back
Topp