Tilbake fra legen...

Bringebær

Gift med forumet
Var hos legen i går da bekkenet er blitt verre og spredd seg til en kjempe smerte i høyre bein. Dette har gjort at kynnene er blitt mye verre. Var heldigvis bare bekkenet og nerver som skaper smerter i beinet. Var redd for blodpropp el. Egentlig sykemeldt 60% men nå er det blitt 100% i hvertfall to uker til kynnene har roet seg. Hvis de roer seg får jeg lov å gå tilbake litt på jobb. Så nå er det sofa og beina opp:) Er 25+5 i dag.

Hjelper ikke at pappa er inne og blir hjerteopperert i dag:( dobbel bypass. Men er i trygge hender på Feiring klinikken. Så har vært mye i det siste. Skal bli godt med litt hvile nå.

Huff, er ikke noe godt når detta bekkenet slår krøll på seg! Og håper kynnerne dine roer seg:) jeg får ikke lov til å jobbe mere før lille gull kommer pga av de hersens kynnerne :/
Men masse god bedring til deg ♡

Huff! :/ God bedring til deg! :)

Hvis det er bekkenlåsning, (som det kan høres ut til hvis det blir smerter i ett ben), så ville jeg absolutt tatt meg en tur til kiropraktor. Mange gravide som blir gode bare av ett par behandlinger. Gjorde det selv sist i uke 25-26, og det gjorde underverker :-)

Back
Topp