tilbake fra legen...

hønselovisa!

Forelsket i forumet
da fikk jeg endelig kommet til legen:) hehe og fastlegen min gav seg over, for om man opplever blødninger i sv skap skal man ha time på dagen, er 2 uker å 4 dager siden jeg bestillte time;) tatt hcg prøver, samt henvist til ul. sykemeldt i 1 uke i første omgang, men det er bare fordi jeg skal til legen mandag igjen.. blir nok fast sykemeldt fra nattstillingen min på 35 prosent..

syns jo det er så dritt å bli sykemeldt, begynte jo i nattstillingen i desember å aner ikke hvordan jeg skal si det til sjefen.. har jo nattevakts helg nå til helga:( men legen ville ikke jeg skulle gå netter heller.. huff...
jeg kan enten ringe sjefen eller dra ned dit i morgen da jeg skal innom jobben, hva er best?? face to face?? han er hyggelig han altså:)

Uff :/ ikke noe kjekt men en må bare ta vare på seg selv nå :) tror jeg hadde dratt innom jobb å sakt de face to face :)

Uff, kjedelig å bli sykemeldt. Men høres ut som om du har en bra lege! :) Jeg ville nok også sagt dette face to face ;)

ja legen min er fantatsisk:) skulle egentlig til turnuslege i dag, men hun var syk så fikk fastlegen i steden:) å hun ville at vi skulle ha tidlig ul og greier så da slipper vi ta dette på volvat å betale det selv:)

Ja fantastisk lege. Ville dratt ned på jobben med sykemeldingen jeg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp