Tilbake fra legen

Angelicka

Forumet er livet
Lurte jo på om jeg har fått bekkenløsning, men det mente hun at jeg ikke hadde. Hun bøyde og trykket på meg, og det var grusomt vondt på den ene siden av magen! Så nå ville hun ta HCG prøver med to dagers mellomrom.. Æsj, kjenner jeg er kjempebekymret og redd for hva dette er :(

Og så fikk jeg jo utredning av sykehuset tidligere i sommer, og svaret fra blodprøvene jeg tok sist er ikke kommet før nå. Ringte sykehuset forrige uke og fikk beskjed om at jeg hadde fått time hos dem, men de sa ingenting om hvilke svar som forelå. Fikk brev i posten i dag med denne timen, og at de vil ha meg inn på utredning/behandling.

Så nå begynner jeg å bli veldig redd for at det er noe galt med meg nå da, som kan gjøre det vanskelig for meg å beholde denne spiren. Skal det ikke være nok snart?

Vil gratulere deg med spire i magen igjen!! Unner deg alt i hele verden ;)

lmk88 skrev:
Vil gratulere deg med spire i magen igjen!! Unner deg alt i hele verden ;)

Ååååh, tusen takk!!! Og gratulerer så masse til deg og :) Har ikke vært her inne på lenge, så dette var en koselig nyhet :D

uff, det var altfor nervepirrende.....
synes du har fått nok ja, og krysser alt jeg har at alt går bra <3

Har lest litt på de tidligere innleggene dine og ser at du har gjennomgått din del dette året. Vet nesten ikke hva man skal si i slike situasjoner. Ufattelig trist.
Håper virkelig ikke at det er noe som er galt med deg. Er det lenge til du skal til utredning på sykehuset da?
Du må fortsette å oppdatere oss slik at vi kan følge med deg.
Sender en varm klem til deg og lille spiren.

Kjedelig når man ikke vet... Håper du snart finner ut av _hva_ det er, dersom det er noe og at alt ordner seg asap! Og så krysser jeg sef fingrene for at spiren din fortsetter å spire og gro seg stor og sterk! Lykke til!! *klem*

Det er jo kjempebra at du får oppfølgning da, så krysser jeg fingrene for at dette skal dere få til.

Uffameg, håper virkelig ikke at det er noe galt og at du bare får gode nyheter framover. *Krysser fingrene og sender masse lykkeønskninger*

Håper virkelig alt er bra med både deg og spira di. Ikke kjekt å skulle gå og tenke på dette, så jeg håper du får svar så fort som overhode mulig;)

Jeg skal ta neste blodprøve nå på onsdag, så da får jeg sjekket stigningen og får svar på den samme dag. Onsdagen etter det skal jeg på sykehuset.

Kjenner jeg tåler lite akkurat nå, så har vært helt i kjelleren i dag. Satser på at morgendagen blir bedre :)

Huff, jeg skjønner godt du blir bekymret, men det kan jo være gode nyheter også. De har sikkert ikke lov til å gi deg svarene over telefon.
Krysser fingrene for deg og spira di! Håper du klarer og slappe av litt innimellom!

Back
Topp