Tilbake fra legen...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Strengt tatt lenge siden vi var det da....[:)] Men fikk noen middagsgjester idag...Koslig...[:)]

Vel, uansett...Var inne hos legen...Han satt å så på henne mens jeg sa det jeg trodde det var og sånt...

Han kunne tydlig se at hun hadde feber og ikke helt tipptopp..

Hun har en luftveisinfeksjon som har gått videre til ørene også...Som han sa da" litte aua i det øret ja...Åååå litt større aua i det øret ja...Ja, her er det begynnende ørebetennelse.."Morsom denne legen her altså..Digger han og min egen[:D]...Så da fikk snuppa imocilin...En ganske grei/sterk pencilin kur...

Kom hjem, ga henne paracet (brukte 10 min på det) og så fikk hun første dose med penicilinen...Så fra 40 til 37,8 gikk det 3 timer og det er bra det...Ga henne en ny dose nå så hun får en svett og fiiiin natt...Hun ble såå kvikk så fort hun fikk medisiner...

Jeg pleier ikke å gi på paracet på dagen fordi jeg ikke vet hvor mye som kommer til å gå løpet av natten...Hadde jeg gitt henne paracet tidligere så hadde jeg ikke dratt til legen og da hadde ørene hennes blitt enda værre og jeg sitter da med MEGA dårlig samvittighet...[&o]

Så tuuusen takk for alle god bedringene (ser ut til å hjelpe og det er bra) dere er en suuuper gjeng...(of course[;)])

Godt å høre at hun har fått medisiner [:)] Satser på at hun blir fort bedre [:)]

Godt å høre at hun er bedre allerede [:)]

Det kan være skummelt med den der paraceten, ja. Jeg er ganske restriktiv på den selv, lillemor får den bare hvis hun har så høy feber at hun sliter med å sove, eller tydelig har vondt.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Godt å høre at hun har fått medisiner [:)] Satser på at hun blir fort bedre [:)]

[:D][:D][:D]

Så godt du kom deg til legen, og at datteren din fikk en diagnose.[:)]

Men kan jeg stille deg et sp.mål, hvorfor ga han henne pencillin? Trodde ikke det var normal praksis (prøver ikke å være frekk her altså) men når både datteren og sønnen min hadde ørebetennelse fikk jeg grei beskjed fra legen om å gi dem paracet. Ikke noe antibiotika med andre ord...syns det er litt rart. Men kan jo for all del hende hun hadde en høy crp, og da er det jo antibiotika som hjelper.[:)]

Uansett, godt hun fikk noe som hjalp [:)] Og masse god bedring videre, og sier det engang til, stilte ikke dette sp.målet for å være frekk på noen som helst måte, men helste nyskjerrig [;)]

så bra at hun fikk noe for det. håper du får en god natt og er friskere i morra.

Back
Topp