Tilbake fra legebesøket.

Linka

Gift med forumet
Da er vi tilbake og nå satte jeg ned benet.
Legen ringte til sykehuset østfold og fikk beskjed om at vi kunne bruke innhaleringsmaske frem til vi kom dit for utredning. De skal behandle henvisningen innen en uke.
Gjett om jeg var lettet....
Alexander var IKKE glad for å få en maske over ansiktet så neste gang skal jeg gjøre det når han sover.

Håper at ting blir bedre nå. Føler at en tung bør er lettet fra skuldrene mine. Nå skjer det ihvertfall noe positivt.
Takk for støtte oppigjennom dette.
Klem

Så bra at du fikk litt skikk på de folka[;)]

Masse god bedring og lykke til videre med helsefolka!!

Å det var godt å høre at det endelig skjer noe!!

Jammen på tide!! Stå på, du er superflink Linka!![:D]

åh det var godt å høre at det går fremvoer i saken... Du er god..Ikke alle som ressurssterke nok til sånn desverre...

Takk alle sammen. Og takk for at dere gav meg motet til å stå opp for gutten min. Er ganske sterk, men dere har hjulpet meg veldig mye. Tusen takk.
Klem

Så bra at dere får komme inn til utredning! Endelig blir dere tatt på alvor! Det er  kjempebra (Og jammen meg på tide!!!) får håpe at de er raske med å finne ut hva det er. Hvordan går det med han nå? Og hvordan gåt det med deg? Føler du deg litt bedre?

Skulle bare mangle med støtte da!! Det fortjener dere virkelig![:)]

Så bra at det begynner å skje ting nå da!!
Masse lykke til videre da!!

ORIGINAL: Hanna C

Så bra at dere får komme inn til utredning! Endelig blir dere tatt på alvor! Det er  kjempebra (Og jammen meg på tide!!!) får håpe at de er raske med å finne ut hva det er. Hvordan går det med han nå? Og hvordan gåt det med deg? Føler du deg litt bedre?

Skulle bare mangle med støtte da!! Det fortjener dere virkelig![:)]

Hei du.
Går bedre med meg nå. Føler at jeg kan være glad og er veldig lettet etter at det skjedde noe. Slepper å tenke på om han snart skal ta kvelden av detta slimet.

Alexander er ok, men vi har bare prøvd innhalatoren en gang så vi må bare vente og se.

Klemmer

Takk alle sammen. Blir litt rørt her jeg nå.
Som sagt hadde jeg ikke klart det uten dere.
Klem

Jepp, vi må inn for utredning. De vet jo ikke hva dette er enda.
Klemmer

Back
Topp