Tilbake fra kontroll! :D

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Jenny Othelia fikk bare skryt av HS i dag [:D]

Målene:
71 cm
8315 g
45,5 cm H.O!

Motorikken var i alle fall på plass sa hun og var imonert over hvor aktiv hun er (til mammas fortvilelse[8D])
Hun fikk sett JO både krype, klatre,snakke om mamma pappa og blahlala osv, og fikk se at hun reiser seg og slipper taket. Så fikk vi ny time i februar, å da regnet hun med at hun gikk[&:][:)][&:], noe jeg egentlig håper hun venter litt med!

Ellers så tryna JO skikkelig i dag (detter jo hver dag siden hun reiser seg hele dagen), og det hele enda med at hun blødde fra munnen siden hun skrapa litt opp tannkjøttet. Da følte jeg meg fæl da, siden jeg ikke rakk å ta henne imot. Men hun tok smokken å ble stille rett etterpå, fikk mat å sovna. Så tror hun slapp unna med skrekken [:)]

oi, helt utrolig hvor langt fremme J.O. er. Du har liksom aldri hatt en baby du.
Men godt å høre at alt sto bra til med henne da. [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

oi, helt utrolig hvor langt fremme J.O. er. Du har liksom aldri hatt en baby du.

hva er en baby?[8D][;)]

nei, kan ikke huske at jeg har hatt baby nei[&:][:)]

Ja hun er jammen tidlig ute! Alltid koslig med skryt da...

Man må vel regne med litt mer knall og fall når de er så små når de krabber og vil gå [;)] 

koselig å få masse skryt av gulle sitt[:)]
høres som henne kommet virkelig langt i motorikken!!!
Er stor og flink jente[:)]

ORIGINAL: Smiley80

Ja hun er jammen tidlig ute! Alltid koslig med skryt da...

Man må vel regne med litt mer knall og fall når de er så små når de krabber og vil gå [;)] 

Sign [:)]

Stor og flink jente du har ! Virkelig imponerende hvor langt fremme hun er [:)]

Turbo-snuppa!!! [:D][:D]

Nei, hun har ikke vært mye bebis nei.... [;)]
Artig å få skryt av HS da! Det er vel ikke så rart heller, JO er jo bare så nydelig! [:)]

hehe.. Tror nok hun der JO kommer til å trimme mora si bra etterhvert. (om hun ikke gjør det allerede)[:D] Kjempeflink og nydelig jente!

ORIGINAL: Dreams

koselig å få masse skryt av gulle sitt[:)]
høres som henne kommet virkelig langt i motorikken!!!
Er stor og flink jente[:)]

Oi, så flink jente du har da. Jeg tror jeg har fått den mest bedagelige ungen jeg har vært borti noengang[:D] Hun vil ikke prøve engang[:D][:D][:D]
Gøy med all skryten da[:)]

ORIGINAL: ~ruby~

Artig å få skryt av HS da! Det er vel ikke så rart heller, JO er jo bare så nydelig! [:)]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: *MsMarte*

hva er en baby?[8D][;)]

JO er litt av ei jente ja! Overtrent nesten [:D] Hihi! Hva putter du i melka hennes?!

ORIGINAL: Lunah83

ORIGINAL: *MsMarte*

hva er en baby?[8D][;)]

JO er litt av ei jente ja! Overtrent nesten [:D] Hihi! Hva putter du i melka hennes?!

Eneste som er i melka er nan2 ;)
men kanskje hun merker vaskemiddelet?[:D]

Jøss... Jeg er helt imponert over den tøtta di! kos å få skryt da [:D] kjenner stoltheten krible litt ekstra he he!
Flinke Jenny Othelia!

ORIGINAL: ~ruby~

Back
Topp