• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tilbake fra jordmor

shiwa

Glad i forumet
Helt fantastisk jordmor [:D] å det beste er at hun jobber på sykehuset hvor jeg skal føde. så med flax kan jeg møte hun der [:D] målte blodprosent, vekt , urinprøve pluss litt skravling. tilslutt hørte vi på hjertelyden lå på ca 155 slag i minuttet. helt fantastisk[:D][:D] 

håper alle får/har fått en like positiv opplevelse hos jordmor [:D]

Det hørtes jo helt supert ut, er så viktig at vi trives godt med den jordmoren vi har. Godt alt sto bra til med den lille[:D].

så bra [:)] ingenting er bedre ..

jeg veit at det ikke blir like positivt her, ikke helt sansen for jordmora her.. men men.. har en veldig okay lege, så det går nok bra [:)]

Så bra at du har fått en snill jordmor[:D]

Når er det vanlig å gå til jordmor?
Jeg fikk beskjed av legen på fredag at jeg kunne ringe jordmor om 2 1/2 måned til???

ORIGINAL: Baby nr*2

Så bra at du har fått en snill jordmor[:D]

Når er det vanlig å gå til jordmor?
Jeg fikk beskjed av legen på fredag at jeg kunne ringe jordmor om 2 1/2 måned til???

mellom uke 12-16 sa hu.. men jeg ringte forrige uke å da hadde hun masse ledig tid så lurte på om jeg ville komme i dag[:D] så vi kunne bli kjent å  legge opp løpet videre[:D] skal dit igjen 20 april.

kan jo bare ta en tlf.. så hører du hva de sier. lykke til

Back
Topp