Tilbake fra ferie.....

helen79

Forumet er livet
Hei på dere.

Vi har hatt en kjempefin ferie. Vært 2 dager i Kongeparken, bodde på hytte på Kongeparken Camping. Kost oss masse. En dag var vi i Stavanger sentrum og shoppet litt.
Vært flere ganger på Kvadrat Kjøpesenter og snopt. Var og å kjøpte sånne mini-dvd spillere til guttene, sånn de kan ha i bilen bla. Så fikk de sett litt tegnefilm på kveldene.
På vei til Stavanger kjente jeg at Jamie har fått tann nr 2, JIPPI. Jamie har sovet kjempegodt alle nettene, så det har vært deilig, for vi har vært helt *skutt* hver dag, spes. når vi hadde vært i Kongeparken. Der var vi fra 11-tiden til de stengte klokken 18. T.o.m Jamie har prøvd tog og karusell. Har tatt masse bilder, men det kommer i morgen, orker ikke gjøre det nå. Nå skal jeg og mannen ha kylling til kvelds, så går vi å legger oss. Men kommer innom her før det.

Noe nytt forresten her, da?

Velkommen tilbake[:D]

Bra at han har funne ut at han skal sove om kvelden/natten på ferie (det kan han godt ta en prat med Markus om, og forresten når han er hjemme og) [:)]

gleder meg til å se bildene

ORIGINAL: wolfbaby

Velkommen tilbake[:D]

Bra at han har funne ut at han skal sove om kvelden/natten på ferie (det kan han godt ta en prat med Markus om, og forresten når han er hjemme og) [:)]

gleder meg til å se bildene

Jdkfnlsdto4itfndsøafuwåætfhwqårt576tehg

Hilsen fra Jamie.[:D]

skal si det videre, sover han lille klumpen nå (så lenge det varer) [:)]

Velkommen hjem fra ferie[:D] Godt å høre at dere har hatt det fint, og at Jamie har sovet godt.
Gratulerer med tann nr 2 også!

Gleder meg til å se bilder [:D]

ORIGINAL: wolfbaby

skal si det videre, sover han lille klumpen nå (så lenge det varer) [:)]

Han sovnet her og, med beskjeden  i munnen, hehe.

ORIGINAL: MorraTeFreja

Velkommen hjem. Høres ut som en fin ferie ja!

Må tilstå at jeg la ut et bilde fra treffet der du og Jamie var i bakgrunnen uten at du hadde gitt meg lov først.....
Har ett bilde til med bare dere to på som er kjempefint, så jeg legger ut om du vil....

Tilgitt???[:)]

Helt greit, men bare fordi du har en så søt jente som Freja.[:)]

Legg ut, legg ut.[;)]

ORIGINAL: dynnna

Velkommen hjem fra ferie[:D] Godt å høre at dere har hatt det fint, og at Jamie har sovet godt.

signerer!!!

ORIGINAL: dynnna

Kjekt å få deg tilbake! Skal jammen la Marie lese den meldingen fra Jamie også, å se om han kan lære henne det. Gleder meg veldig til bildene!

Takk takk...

Har tatt bilder med nye mobilen min, så håper jeg får til å legge dem inn. Men det skal vel gå fint med minnekort å alt. Hehe.[:D]

Hei! Så bra ferien har vært fin[:D] [:D]og gratulerer med tann 2! Gleder meg til å se bilder av de herlige sjarmtrollene dine!

ORIGINAL: 83modell

Hei! Så bra ferien har vært fin[:D] [:D]og gratulerer med tann 2! Gleder meg til å se bilder av de herlige sjarmtrollene dine!
[;)][:D][:D]

ORIGINAL: Fru Oreo

Kjekt å få deg tilbake! Skal jammen la Marie lese den meldingen fra Jamie også, å se om han kan lære henne det. Gleder meg veldig til bildene!

Back
Topp