Tilbake fra ferie

almara

Forumet er livet
VIP
Vi har vært to herlige uker i Spania. Så herlig at jeg har lagt på meg tre kg, he, he. Men de går nok av igjen med litt Roede-kosthold framover:)

Alma og Luna har storkost seg på stranda, ved bassenget, med kusine og fettere, onkler, tanter og besteforeldre. Jeg svømte tilsammen seks km i bassenget, så noe trim ble det, men altfor mye mat. Vi hadde det i alle fall superbra. Men rett på jobb og i bhg etter å ha kommet hjem kl. ett natt til mandag ble litt tungt for Alma som ikke sover i barnehagen. Hun sovnet i vogna til Luna på vei hjem (Luna tok jeg i meitaien) og sov til kl. 03 natt til i dag. Da spiste hun litt og sovnet igjen til kl. 06.30! Vi skulle egentlig blitt bare til onsdag for at det ikke skulle bli så tøft for dem, men så ombestemte vi oss og bestilte billetter til søndag likevel. Men jeg tror de fem ekstra dagene veide opp for det slitsomme. 
Noen bilder (rett fra facebook, så litt store): 





 
Høres ut som en deilig ferie :) masse god mat hører til :)

Så mange fine kjoler Alma har og herlig søskenbilde av de to :) Jeg har lovt Amelia at når Eveline kan stå selv kan hun få løfte henne og det venter hun veldig på  
 


*trinemor* skrev:
Høres ut som en deilig ferie :) masse god mat hører til :)

Så mange fine kjoler Alma har og herlig søskenbilde av de to :) Jeg har lovt Amelia at når Eveline kan stå selv kan hun få løfte henne og det venter hun veldig på  

Ja, Alma har fått noen fine kjoler av bestemora:) He, he, det er gøy å løfte småsøsken.. Alma får egentlig ikke lov, men tar seg friheten innimellom likevel! Luna har faktisk ikke begynt å gå enda 16 mnd gammel, men nå står hun selv uten støtte, så det er nok ikke så lenge igjen. 
 
Det hørtes fantastisk deilig ut :) Flotte bilder!!
 
Det ser ut som en herlig ferie.  Nydelige bilder av jentene dine.

Det er litt morsomt det med jenter, at de kan gå i fine kjoler uten at det trenger å være en så veldig spesiell anledning. Heldig med bestemor som kjøper fine kjoler. :)


Felix har fått bære på lillesøster helt siden hun ble stor nok til å ikke falle og slå seg når han slipper henne ned. Det går faktisk forbausende bra. 

 
Back
Topp