Tilbake fra barnehagen *bilde*

lenemor

Forumet er livet
Ja, så er vi tilbake fra barnehagen igjen, og det gikk over all forventning. August krabbet rett bort til tantene og skulle sitte på armen, han var rundt og hilste på de andre barna, og han lekte... jeg ble helt glemt der jeg var, men det var mange andre barn som gjerne ville sitte på fanget mitt og lese bøker og sånt, så jeg kosa meg jeg også.

Vi dro hjem etter nesten to timer, da  var han sulten som en skrubb, og etter maten var det rett ut i vogna for å sove litt - han var utslitt stakkars [:D]

Jeg skal komme med litt bilder, må bare få dem over fra kameraet først

Så godt å høre at overgangen til barnehagen for August går bra.
Er jo godt for barn og mor det [:)]

Så fine bilder av barehagen gutten.

Så gøy for August at han koste seg - og sikkert veldig kjekt for mamman også[:)] Skjønne bilder av barnehagegutten[:)][:)]

For en nydelig barnehagegutt![:)] 

takk, han ser ganske stor ut der han står med sekken på ryggen. Dere ser sikkert at det er Johanna han leker med på dumphuska - på det bildet ser vi kneet og armen til ped.lederen på hans base, og på det andre bildet sitter han sammen med en av assistentene

så bra når det går slik!! Tenk at han er barnhage gutt allerede, tiden flyr jo!!

Skjønne gutten 
Og så er han jo blitt så stor!!!

Det er deilig når innkjøringa går sånn. Det gjorde det med Linnea og [:)]

Han har blitt sååå stor og er så nydelig[:)] Kan tenke meg Johanna synes det var stas å være med[;)]

Det ser ut som han har kost seg MASSE!! [:D]

Så fine bilder! Og morsomt å høre at det gikk så greit.

Back
Topp