tilbake fra akupunktur

bea_

Elsker forumet
*hjelpes* Ble liggende ca en halvtime. Etter ca 20 min kjente jeg riene tok seg opp og svetten stod i panna på meg. Hun som satte nålene har ingen tro på at jeg dukker opp til timen min på onsdagen. Hadde virkelig ikke forventet meg en slik reaksjon, har jo fått nåler før.....
Nå skal jeg innta sengen og komme meg litt...

oi så spennende!
masse lykke til![:)]

Oioioi, akupunktur kan være veldig effektivt ja [:D]
Lykke til ihvertfall, håper det skjer noe snart!

Lykke til, håper det skjer noe snart :)

Slik ble jeg å etter modningsakkupunkturen jeg fikk med førstemann, men det ble bare med det[:'(]

Satser på at hun har rett og at du slipper noen kontroll på onsdag[:D]

oi så spennende[:D]
håper det skjer noe snart da..

Du er ferdigpoppa innen uka er omme i allefall, det er jeg sikker på [:D] Så bra at akupunkturen hadde effekt, har planer om modningsakupunktur fra uke 37 selv [:)] 

du popper nok hvert øyeblikk skal du se :) nå er det jo det fine været og trille tur i , så er sikkert det han haster etter og bli med på [;)] Slapp av og saml krefter, nå er det uansett ikke lenge igjen ;)

lykke til i timene og dagene fremover da [;)]
sender deg litt "rie og føde støv " [:D]

Oi!! Så spennende!![;)]
Jeg skal starte med modnigs-akupunktur neste uke. Håper jeg har like god effekt av det.. Begynner å bli klar nå kjenner jeg..[:)] Men blir nok noen behandlinger her...

Så spennende!
Hvordan får man det? er det noe alle kan ønske seg og bestille selv? eller går det gjennom fastlegen?

Jeg bestilte det hos ei som driver med det. Noen jordmødre driver også med dette. Trenger ikke å gå til legen for det...

Tror man kan bestille time selv der man vil.. Jeg ble anbefalt en jordmor av jordmor jeg går til.[:)] Men tror det bare var tilfeldig at ho er jordmor da...hehe.. (om noen skjønte det jeg skrev her nå...)

men man må ikke ha noe "medisinsk grunn" for å få modnings akupunktur?
Holder det å bare ønske seg at babyen skal komme ut snart [8D]??

Jeg har ingen medisinsk grunnlag - annet enn at jordmor håper jeg skal slippe å gå helt til termin pga høyden min og at alt automatisk blir veldig tungt og at lillegutt har det trangt... Men veit om flere som har gått til akupunktur uten at det har hjulpet noe også...så er nok individuelt.[:)]

Gubbevares som dere styrer. Babyen kommer når den kommer[:)]

SLAPP AV OG NYYYYT den siste tiden...om man går og har mye vondter så er det letteste løsningen ofte og legge seg ned og hvile litt. De med bekkenløsning har gått og hatt vondt i flere mnd allerede, dere klarer ett par uker[;)]

ORIGINAL: jente05

SLAPP AV OG NYYYYT den siste tiden...om man går og har mye vondter så er det letteste løsningen ofte og legge seg ned og hvile litt. De med bekkenløsning har gått og hatt vondt i flere mnd allerede, dere klarer ett par uker[;)]

Hatt kraftig bekkenløsning siden uke 13 så det kan jeg mye om(slapp nå som hodet festet seg) har gått med vonde rier siden lørdag, før det var det maserier. Har hatt maaaange timer avslapning  og uttallige varme dusjer/bad... har åpning og ting er klart! Virkelig ikke behagelig å gå slik med smerter, lite søvn, utmattet...etc. Så kan jeg fremskyve det, ja, sa gjør jeg det !!!! Sorry...[;)] 

ORIGINAL: bea_

Hatt kraftig bekkenløsning siden uke 13 så det kan jeg mye om(slapp nå som hodet festet seg) har gått med vonde rier siden lørdag, før det var det maserier. Har hatt maaaange timer avslapning  og uttallige varme dusjer/bad... har åpning og ting er klart! Virkelig ikke behagelig å gå slik med smerter, lite søvn, utmattet...etc. Så kan jeg fremskyve det, ja, sa gjør jeg det !!!! Sorry...[;)] 

Jeg bare mener at babyen kommer når den kommer jeg[;)] kan bli leeeeeeeeenge å vente om det ikke skjer noe før termin, om man tror det vil gjøre det mener jeg, hehe.

ORIGINAL: bea_

Jeg bare mener at babyen kommer når den kommer jeg[;)] kan bli leeeeeeeeenge å vente om det ikke skjer noe før termin, om man tror det vil gjøre det mener jeg, hehe.

Det er jeg smertelig klar over og tenker mye på det. [8|] Ingen veit, for den sak skyld kan han jo bli der inne til over termin selv om verken leger,jordmor eller jeg tror det.... prøver å nyte det så godt jeg kan da !![:D][:D] karet meg på fotballkamp i går og bryllup på lørdag. Sitter ikke bare å venter på at noe skal skje [;)] Hadde det bare vært enten eller hadde det vært greit...bare jeg slapp å gå slik jeg gjør nå.

Back
Topp