Tilbake fra 4 års kontroll....*borte*

Du har ditt å streve med oslojente, jeg forstår at det er tøft til tider. Sannsynligvis henger vel mye av dette sammen, har du fått svar på noen av disse gentestene ennå, eller ble det ikke tatt så mye (jeg husker plutselig ikke om du fikk tatt flere prøver eller ikke). Håper virkelig ikke at hun har epilepsi også nå da - satser på at dere får god oppfølging av den nye legen deres 

ORIGINAL: lenemor

Du har ditt å streve med oslojente, jeg forstår at det er tøft til tider. Sannsynligvis henger vel mye av dette sammen, har du fått svar på noen av disse gentestene ennå, eller ble det ikke tatt så mye (jeg husker plutselig ikke om du fikk tatt flere prøver eller ikke). Håper virkelig ikke at hun har epilepsi også nå da - satser på at dere får god oppfølging av den nye legen deres 

Utvidet kromosomprøven var det ingen unormale funn, men venter på DNA prøven.

Greit at dere får sjekket ut alle ting og at dere får nye tester.Stoltenberg høres jo ut som en mann med full kontroll, så det er jo supert at hun skal dit. Kjipt at Mina er liten for alderen, men det er jo en del som er det. Nabogutten her er veldig liten og jeg tror ikke det er noe galt likevel. Men selvsagt greit å sjekke ut.

Skjønner godt at det kan bli mye til tider, og det er jo så typisk at det er foreldrene som må stå på krava og presse på for å få den hjelpen og de testene man trenger. Kjenner til det på grunn av nevøen min. Huff.

Men du er flink som står på for jenta di, Hilde. Og Mina er jo skjønne, fine Mina uansett!

Stor klem herfra!

Uff får håpe hun ikke har epilepsi. Men stå på oslojente, jeg har inntrykk av at du er en fantastisk mor som virkelig står på for jenta di. Jeg har lyst til å gi deg en kjempestor bjørneklem jeg.[:D][:D][:D]

Åhhh dere er så søte og gode

Sender deg en stor klem, du har noe å henge fingrende i.
Håper du får de prøvende du ønsker slik at du får noe svar.

Sender deg en kjempeklem!! Nå har ikke jeg lest innlegget ditt, men jenta vår ble også testet for epilepsi (hun på 9) pga hun "falt" ut så mye og stirret ut i lufta noen ganger. Dette kunne være tegn på det. Hun gikk gjennom en test på sykehuset (men da var hun vel 6-7 år) tror det var en EEG... Uansett så er nok dette noe de gjøre for å utelukke det - og jenta mi hadde heldigvis ikke dette. Krysser fingrene for at Mina heller ikke har det.

Ønsker deg uansett lykke til med det du har å streve med. Mina kunne i alle fall ikke hatt en bedre mamma! Klem igjen[:)][:)]

Nå fikk ikke jeg med meg resultatet av kontrollen! Men vil gi deg en klem likevel!! Du er fantastisk! Den beste Mina kan ha![;)]

Back
Topp