.. tilbake fra 3.mnd kontroll....

Jenny27

Forelsket i forumet
Ja, nå er vi hjemme att fra helsestasjonen. Det gikk kjempebra, hun gråt da hun fikk vaksinen, men det skulle nå bare mangle synes jeg som ikke liker sprøyter sjøl. Jeg syntes hun var kjempeflink!! Ellers veide hun 6510g, og var ca. 60 cm. Hun er litt vanskelig å strekke helt ut fordi hun har ligget i pute. Var sammen med en annen mamma og hennes sønn på 3. mnd. Han veide 8,5 kg!! En skikkelig stor fin kar.. Men min baby ble plutselig veldig liten igjen, hi hi.. [:)] Håper bare hun ikke får alt for mye feber nå da.. Skal bare slappe av og kose oss resten av dagen!

Det ble litt pygme følelse her og... hehe..[:D][:D][:D] Og jeg som syntes at jenta mi hadde blitt så stor...[;)]

Vi har også vært på 3 mndr. kontroll i dag. Han veide 6520 gram og var 62 cm lang. Trodde ikke han var blitt så tung. Han har hele tiden ligget litt lavt på vekt skalaen, men nå hadde han gjort ett skikkelig hopp og var normal! Deilig! Blei litt sint da han fikk sprøtyene, men det gikk over da han fikk smokken. Krysser fingra så vi slipper feber og andre plager. Nå ligger han i allefall ute og sover!

Back
Topp