Tilbake fra 2 ukers ferie :)

flower3

Flørter med forumet
Hei. Da  har jeg vært på 2 ukers ferie på Tenerife med sol, sommer! og herlig varme, late dager :)
Men selv om jeg har kost meg på ferie, så er det utrolig deilig å komme seg hjem!!!
Senga der var hard som stein..sov dårlig og var oppe 2-4 ganger på natta for å tisse :( så var ganske så "slækk" på kveldene..hehe. Men hadde heldigvis med veldig forståelsesfulle venner og kjæreste. 
Endelig begynner jeg også å nærme meg de magiske 12 ukene...bare noen timer igjen!! 
I morgen har jeg vært gravid i 3mnd...det er helt utrolig hvor fort det har gått...og sakte...men når jeg ser tilbake på de 3 mnd. så har jeg nok vært heldig og ikke hatt noen plager annet enn at jeg er veldig sliten til tider på kveldene.
Må le litt av kjæresten...han begynner å lure på om det er "noe" der inne i magen..og om den snart ikke skal begynne å vokse...hehehe Jeg har bare såvidt antydning og da må man vite at jeg er gravid for å se det. Vet ikke når det er normalt for 1.gangs gravide at magen begynner å vokse???..vært på UL så vet! at det er en liten bebis der.
Oi...ble visst ganske mye dette her :) men var gøy å være her inne igjen og lese litt oppdateringer! 
Ha en fin kveld alle sammen- klem fra meg

Velkommen hjem og gratulere med overstått 12 uker! :D Ah, som jeg misunner deg og sol i 2 uker med ferie, på tenerife, på et hotell.. ;) Jeg har så reise-abstinenser at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Men 1 mnd igjen til ferie og med flyskrekk ut av en annen verden tror jeg vi blir å ta bilen et sted på tur :) Kan jo ikke ta piller eller et glass vin for å roe nervene på flyet nå så.. ;) 

Velkommen hjem og grattis med 12 uker
Hørtes deiligt ut med sol og varmen,det har vi ikkje fått for mye av her nei.
Soggler på syden tur selv,men gubben vil ikkje reise nå om "sommeren"

Så deilig! heldig du:)

Blir nok ikke noen utenlandsferie på oss i år, men men, vi skal kose oss uansett:P

Så bra at du har hatt det fint og at det var fint å komme hjem igjen også:)

Så deilig med ferie i syden da! :)) Selv om du var plaget med å måtte stå opp om natta :P
Husker ikke helt når tid det viste med første mann, men tror jeg var rundt 4 mnd på vei da man kunne se at jeg var gravid og ikke bare hadde litt mage :P
Gratulere med 12 uker :D Deilig å ha kommet dit :))

velkommen hjem, og det var sikkert deilig å være borte en tur :)
vi skal bare ha norges ferie i sommer, men blir godt å kome se bort litt uansett ;)
magen min vistes ganske mye rundt 18 uker :)

Mozzarella skrev:
Velkommen hjem og gratulere med overstått 12 uker! :D Ah, som jeg misunner deg og sol i 2 uker med ferie, på tenerife, på et hotell.. ;) Jeg har så reise-abstinenser at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Men 1 mnd igjen til ferie og med flyskrekk ut av en annen verden tror jeg vi blir å ta bilen et sted på tur :) Kan jo ikke ta piller eller et glass vin for å roe nervene på flyet nå så.. ;) 

uff...ja kjenner litt til den skrekken der...samboeren min er heller ikke spes glad i å fly, men med tiden så går det faktisk bedre :)
Men å ta bilen kan jo være vel så bra!! Kan stoppe hvor som helst, når som helst og ser jo utrolig mye mer enn når du flyr...det er egentlig bare kjedelig.
Ønsker deg en kjempegod tur hvor dere nå enn drar og ha en riktig god ferie. Håper på fint vær for dere

Back
Topp