tilbake fra 1 kontrol

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
om jeg ble noe klokere er en annen sak. legen var stressa å b eklaget det skrev ut papirene å sendte meg for å ta blodprøver hjertelyd hadde de ikke bra nok utstyr for å høre i uke 14 . *sukk* men skal vist til jordmor om to uker så får vell smøre meg med tolmodighet som legen sa...håper hun kan høre da..flere som ble stressa nå?

bare ta det helt med ro[:)] leger er ikke alltid like flinke, men er sikker på at jordmora kommer til å følge deg skikkelig opp og du har virkelig noe å se fram til[:D]

Ja men da ble det allikevel en vellykket 1 kontroll!!

Jeg tror de fleste som ikke har vært gravide blir skuffet over den 1 kontrollen.

man har ventet så lenge på at noe skal skje, også skjer det endelig noe også er det bare skjemaer og prøver som skal taes!

Det er ingenting og uroe seg over at du ikke fikk høre hjertet. mange som ikke hører det før de er noe lengre på vei, men krysser fingrene for at du får høre den hos JM!

Jormor er best!!!![:D][:D][:D] Jeg gikk ikke til fastlege med Liv, bare jordmor! Suksess! Med Torjus gikk jeg bare til fastlege, tøys!!!

Går kun til fastlegen om jeg trenger henvisninger som jordmor ikke kan gi![:)]

ble jordmor 26 april:) fik en HEL klokke time :) kunne få bestilt en lege time i mellom men jeg foretrekker jordmora... gikk neste bare til henne sist og :) så da blir det spennende å se om jordmor eller ul først :P

Back
Topp