Tilbake for fullt

Har vurdert. Men tenker litt på det at vi er gamle. Jeg er 158 så passer meg helt ypperlig ang høyde. Både jeg og mannen hadde sånne en gang i tiden og han ønsker seg virkelig sånne fordi han syntes det var de beste skoene han noen gang hadde hatt. Jeg er mer skeptisk siden han er 189.
 
Huske de og spice girls ja - syns de er galstygge så kjøper ikke denne gangen heller
 
Hadde de da jeg var ungdom, ja:hilarious: Nå som jeg er 34 år føler jeg meg for gammel, tror jeg. Er dog kun 158 hm høy, så kunne gjerne brukt dem for å bli litt høyere:D
 
Husker storesøstra mi hadde et hvitt/sølvfarga par, og at det var kjempekult å låne dem (var ca barneskolealder).
Kunne virkelig ikke tenkt meg slike nå, er allerede høy nok + de ser egentlig bare merkelige ut :p
 
Jeg er høy, over 1.80, og ja, jeg brukte slike sko som yngre. Nå er jeg derimot all comfort, og har funnet ut at bena mine har det best i lave sko. :)
 
Har aldri hatt sånne, og har ikke noe plan om det nå heller nei. Definitivt or gammel for sånt tull kjenner jeg :)
 
Hadde et par slike en gang i tida ja. Kommer ikke til å kjøpe det igjen!
 
Grøss. Disse + Adidas joggebukse med knepping på sidene som gikk langs hele beinet. Det glade 90tall :p
 
Back
Topp