Tilbake etter pause!

trilletralle

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Jeg har bare måtte ta en pause fra å henge her formye, bler rett og slett litt stresset av det.

Nytt om meg er at vi har vært på den ordinære ul, og fått vite at alt står bra til og at vi venter en sønn. Det syns jo vi var spesielt gøy siden vi har en jente fra før og får nå en av hver. Alt stod bra til med den lille. [:D]
Vi har bestemt meg for at dette var siste gangen for oss siden jeg blir så kvalm og dårlig i begynnelsen og sliter med bekkenet, og følte at det ikke hadde vært lett å skulle ta seg av to barn og være slik.

Har begynt å få tilbake energien og får i meg mat. Bekkenet går det så som så med, prøver å ta detr med ro slik aat jeg ikke skal bli så dårlig.

Nå klarer jeg også å glede meg over det som skjer og at vi venter ett barn til.[:D]

Håper det står bra til med dere alle andre damene også[:D]

Velkommen tilbake!

Bra du har tatt pause siden du trengte det!
Og så er det flott å høre at du får mer energi og glede og at du er over den "kvalme delen" av svangerskapet!

Gratulerer med en gutt da - nå får du en av hver!!

Takk for svar[:D][:D]

Så arti at dere får en av hvær :) Håper du får d lettere framover å at du klarer å kose deg resten av svangerskapet :)

Gratulerer så mye med en prins i magen. Håper du klarer å kose deg resten av svangerskapet og at bekkenet ikke plager deg for mye

Back
Topp