Tilbake etter innsetting...

Rosa på ball

Glad i forumet
Er egentlig ganske skuffa[:(] 

Av de 7 som ble befruktet, var det kun 1 som kunne brukes og det ble da satt inn. De andre 6 var ikke noe å fryse.. Håper dette var gullegget ihvertfall[:)]. Er jo bare ett som skal til, men hadde så veldig håpet at vi fikk noen på frys...

Skjønner skuffelsen, vi fikk heller ikke noe på frys[:(]
Men som du sier, er bare ett gullegg som skal til!
Masse lykke til[:)]

Skjønner du er skuffet vennen.
Men dette er gull-egget. Det er jeg sikker på. [:)]

Gratulerer som ruger.

Skjønner godt du er skuffet[:(]Kjedelig at det ikke ble noen!

MEN,du trenger jo bare ett da,og dette er forhåpentligvis gullegget[:)]

Gratulerer som ruger[:D]Nå går tiden seeeeeint

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer som ruger.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Skjønner skuffelsen, vi fikk heller ikke noe på frys[:(]
Men som du sier, er bare ett gullegg som skal til!
Masse lykke til[:)]

Signerer denne, og krysser fingrene for at gullegget graver seg godt ned og blir der i 8-9mnd nå[:)]

Takk alle sammen, godt å ha noen som skjønner hvordan dette er.. Hadde liksom et ørlite håp om at vi ihvertfall kunne fryse et par, men den gang ei..

Jaja, nå er det bare å ta frem den enorme tuben med tålmodighet og begynne ventinga[:)]

Forstår skuffelsen din. Det er alltid godt å ha nokre ekstra egg i bakhånd.

Men da e store sjangsar for at da e nettopp gullegget du ruge på no[;)] Lykke te i rugetida [:)][:)][:)]

Huff da [&o] Men dette er gullegget så vi håper dette går rette veien, lykke til hvertfall [:D]

Ja, er jeg liksom "litt gravid" nå - får leve på den frem til den 11.2. [:)] Er vel mange som ikke får noen på frys også, så sånn sett er vi ikke noe unntak.. Jeg har inntatt sofaen og tar det helt med ro og det har jeg planer om å fortsette med, så ikke noe stress her den nærmeste 14 dagene. Kun noen små turer med hundene så de får gjort det de må[:)]

Hei så ikke denne tråden før jeg hadde spurt deg på den andre tråden jeg....

Satser på at det er gullegget du har fått satt inn nå [:)]
Kryss kryss kryss [:)]

Nå skal jeg på jobb snart, skal bare innom venninna mi å sette EL sprøyta på henne Kl.22.15 [8D]

Kose deg meg gullegget vennen og ha en fin Lørdagskveld.

Kos kos

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer som ruger.
sign[:)]

off,kjenner igjen den skuffelsen der, samme skjedde meg to ganger bare at eg fikk sotte inn to egg begge gangene.....

men husk[:)]du trenger bare ett egg for å lage baby[:D]

skal krysse alt eg har for deg at dette går rette veien. masse masse lykke til[:D]

Back
Topp