Til ul!!

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Ja nå har jeg gått å smæ blødd i ei uke og har snakka m legen, men der får jeg bare beskjed om å ta d med ro. Så jeg fant ut at jeg skulle ringe gyn bare får å høre, pga er bekymra som fy.. 
 Dama på kontoret der var veldig hyggelig og så hun skulle snakke m ho jeg har vært inne hos.. 5 min etter ringte ho opp igjen og lurte på om jeg ville komme i dag kl 1450.. Endelig noen som tar meg på alvor.......
Så nå får jeg rede på om alt er som d skal til tross for blødningene.... HÅPER HÅPER

Lykke til

Håper alt er bra du må si fra hvordan det går da..

klem

ja, man gjør lurest i å kontakte gynekolog selv.. legen har liten peiling.. d sa nå gynekologen til meg i dag.. dem syns det var helt unødvendig at jeg hadde gådd så undrende så lenge, så jeg måtte bare ta kontakt om det var noe.. Var kjempekoselige folk... leger er noe annet....grr

ja skal si i fra hvordan ting går.. Koz

Hei hei ja da var d overstått... Hadde rett m min mistanke noe VAR galt[:(]
Kunne ikkje se noe hjerte som slo lengre, skal møte fastende på sykehuset i morra tidlig kl 0900 en siste ul og er d ikkje noe liv da heller blir d utskraping m ei gang..
Da var d min sa nr 3...
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Så dere som har en liten følelse om at d er noe galt KREV Å KOMME TIL LEGE!!!!!!

Koz fra meg og lykke til

nei dæsken... d var tragisk..  jeg var forberedt til utskrapning i dag jeg, men var bestemt på om det ikke var noe liv, så ville jeg fordøye det entid først.. ikke alt på en gang.. d hadde jeg ikke taklet[:(]
Så jeg får vente 10 dager til ny UL...

Ønsker deg alt godt, å ta vare på deg selv. Trøsteklem

uff så trist [:(][:(] 

får krysse fingrene på at det blir gode nyheter i morra.

trøsteklem

Ja nå gikk d heller ikkje så bra på lørdagen da[:(] ble utskraping.. Fikk beskjed om at neste gang skulle jeg ta kontakt m sykehus og gyn ved første misstanke om graviditet.. prøver så godt jeg kan på å holde motet og humøret oppe men ikkje mye lett nei...
Får bare prøve igjen etter neste mens men jeg kommer nok til å holde kontakten med dere her og se hvordan d går med dere..

Ellers får dere ha lykke til videre i svangerskapet, krysser fingrene får alle..
Stor klem fra meg

Back
Topp