Til UL i dag, kom hjem med Cytotec

Uff, jeg har dessverre ingen råd, men jeg sender deg en god klem!
 
Ånei, så fælt[emoji173] Dette er min store skrekk, men har heldigvis ingen erfaring med det (enda). Skal på tul neste uke, og er supernervøs. Har sett hjerte slå i uke 5+4.
 
Nei..[emoji22] Å det der er så vondt!
Du kan be om å ta det kirurgisk så du slipper prosessen!
Jeg krysser fingrene for dere at det snart klaffer [emoji7]
 
Mange klemmer til deg. Ha smertestillende og kanskje varmeflaske klar? Ikke vær alene hvis du kan :Heartred
 
Takk alle sammen :Heartred
Kort fortalt: Cytotec funket visst ikke for meg. Det har knapt komt ut noe. Tok kontakt med "føde gyn" i dag og fikk komme dit, og mini var fremdeles inni der som jeg trodde. Det ble bestemt at jeg burde ta utskraping, da legen mente jeg hadde respondert så dårlig på cytotec.

Ønsker dere alle lykke til videre:Heartred
 
Takk alle sammen [emoji813]red
Kort fortalt: Cytotec funket visst ikke for meg. Det har knapt komt ut noe. Tok kontakt med "føde gyn" i dag og fikk komme dit, og mini var fremdeles inni der som jeg trodde. Det ble bestemt at jeg burde ta utskraping, da legen mente jeg hadde respondert så dårlig på cytotec.

Ønsker dere alle lykke til videre[emoji813]red
God bedring nå da, veldig synd du måtte igjennom dette[emoji173] [emoji173]
 
Så urettferdig og forferdelig! Blir så lei meg på dine vegne![emoji17][emoji173]️ Ta vare på deg selv! Ønsker deg masse lykke til fremover. Håper spiren sitter kjapt når dere er klare til å prøve igjen.
 
Veldig trist og vondt å oppleva dette. Eg har ikkje hatt MA sjølv, men to spontanabortar og veit i alle fall kor vondt det er å miste. Men ein MA er nok hakket værre, då ein gjerne trur at alt er heilt fint. Og i tillegg må gjennom både tablettkur og inngrep. Ønsker deg lukke til vidare og vonar spira sit neste gong. Sender deg varme tankar for tida nå!
 
Back
Topp