Til tross for....

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Mange småplager som treg mage, hormonell, blir ekstremt fort sinna:p bekkenløsning, hodepine, lite søvn, mye bekymringer. Så føler jeg meg som verdens heldigste som får lov til å oppleve å ha et lite voksende mennske i magen :D elsker å gå gravid til tross :D gud hvor heldige vi er :D

Kunne ikke vært mer enig :) <3 midt oppi alle plagene, er dette den mest vidunderlige følelsen.. og spesielt nå som lille skatten har begynt å "vekke meg" om morgenen .. ;)

Enig! Alt er tilgitt når jeg kjenner disse små sprakene og bevegelsene fra lille <3

Mange småplager som treg mage, hormonell, blir ekstremt fort sinna:p bekkenløsning, hodepine, lite søvn, mye bekymringer. Så føler jeg meg som verdens heldigste som får lov til å oppleve å ha et lite voksende mennske i magen :D elsker å gå gravid til tross :D gud hvor heldige vi er :D
Dette er jeg så enig i (selv om jeg syter mye). Har to vennepar som ikke blir gravide. Det ene paret venter på adopsjon, og sorgen de opplever unner jeg ingen! Jeg er verdens heldigste!

Ja det er den herligste følelsen i verden og kjenne de små sparkene, men jeg skal gladlig innrømme at det ikke føltes like herlig da jeg var på det dårligste, nå er formen stigende og bevegelsene til lille kommet og det er bare herlig :)

Back
Topp