Til syden!!!

julbre

Betatt av forumet
Jippi, vi skal til Bulgaria 1 juni[:D][:D][:D] Vi bestilite i dag.. skal reise sammen med svigers[:)] Så det kan jo bli spennende[8D] men er ihvertfall utrolig glad... Det blir så utrolig deilig... Jeg kom til å tenke på alt jeg må huske å ta med til gullet.. Har jo litt tid å planlegge.. men bare tenkte kanskje dere hadde noen gode reisetips?? [:D][:D]

Pass, det må hun vell kanskje ha? Noen andre som har?

så gøy da[:D] Heldige dere[:D]
husk å ta med alt sånn apotek tingf til minsten. Termometer, ting mot tett nese, stikkpiller, sår rumpe osv. og selvfølgelig barnemat siden du ikke vet hva du får kjøpt ditt du kommer. ellers husk pass og penger, det aller viktigste[:D]

Pass må hun ha ja. Ellers så ville jeg tatt med meg ting som trengs om barnet blir sykt. Mat og bleier.

Ta med mat fra norge ja og bleier! Kjempe dyrt der og ikke like god kvalitet på enkelte sorter!
Ellers må du ha med pass, solkrem, solhatt og lette lyse klær : ) En god vogn til å sove i er lurt, for de paraplytrillene man får lånt der er ikke spesielt gode. Ta også med et teppe å ha på om kveldene i vogna.
God tur : )

Back
Topp