Til syden med spebarn

Sommerbaby:-)

Forelsket i forumet
Hade dere turt det?
Kan eg gi babyen vann å drikke når den er 2 mnd?(eller fra starten av?)
Dette er min første baby, å eg veit jo ikkje så masse...
Har fått såå billige syden billetter, å har skikkelig lyst å reise selv om bebissen er bare 2 mnd da...
Det vokser jo opp barn i Spania også[8|](prøver å roe meg selv ned litt)
Noen som har noen tanker de vil dele med meg, eller erfaringer??
ALT mottas med stor takknemlighet:-)
Må bestemmme meg idag, å får ikkje tak i jordmor, for å spørre henne....

tror ikke det er noe problemer å ta med seg babyen til syden[:D]
så lenge du ikke har han i solstiken....
men det er jo normalt hjemme åsså..
så jeg ville ha dratt...
bestill bare de billettene du[;)]

Siden dette er vårt første barn så kan jeg ikke snakke av erfaring, men en ting vet jeg... min venninne hun tok med babyen sin og den var bare et par/tre måneder og de reiste til Tyrkia og det gikk super bra. Hun sa at det gikk super bra og var ingen problem. Så  bestill billettene og kos deg! [:D]

Hei. Ei jeg kjenner reiste når babyen var 4 uker. Det hadde gått veldig bra. De var flere som reiste sammen fra familien, slik at hun hadde mye hjelp. Snakket først med helsesøster for å sjekke ut om det var forsvarlig og for å få råd .

Tusen takk til alle dokker som har tatt dere tid til å svare[:)][:)][:)][:)]
Nu har vi bestilt billett, og reiser til Spania 17. august[:D]
Tusen takk for gode råd!!!

Klem

jeg har temin nå i midten av mai og i første uka i august skal vi i bryllup i Venezia..... Tror og håper at det skal gå greit. Men ja....det er litt spennende og skummelt når man er førstegangsmamma og lurer på alt mulig![;)]

har tenkt en del på dette selv, lurer på å reise til spania i september.
mange sier jo det at det er mye enklere med et så lite barn enn et som springer rundt på egen hånd, og  viss du skal amme, så har jo du med deg maten til en hver tid, så det hadde eg ikkje grudd meg til i det hele.
Eg har bodd i spania, og når eg reiste opp og ned var det alltid et par småbarn med på flyet, allså slik ganske små barn.
reis med god samvittighet!

åhh hørtes deilig ut å reise til syden da[:D] og det med små barn er nok ikke noe problem nei, har reist til new zealand engang, og da møtte jeg ei jente med spedbarn,og det er jo en rimelig lang reise, men det gikk kjempefint[:D] og varmt er det jo her også om sommeren

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

Hade dere turt det?
Kan eg gi babyen vann å drikke når den er 2 mnd?(eller fra starten av?)
Dette er min første baby, å eg veit jo ikkje så masse...
Har fått såå billige syden billetter, å har skikkelig lyst å reise selv om bebissen er bare 2 mnd da...
Det vokser jo opp barn i Spania også[8|](prøver å roe meg selv ned litt)
Noen som har noen tanker de vil dele med meg, eller erfaringer??
ALT mottas med stor takknemlighet:-)
Må bestemmme meg idag, å får ikkje tak i jordmor, for å spørre henne....
reis med god samvittighet du, går helt sikkert bra ska du se[;)][;)]

Back
Topp