til oss med positive tester....

Kilonia

Forelsket i forumet
Har det gått opp for dere? 

Jeg går liksom rundt å minner meg selv på det, dette var ikke planlagt, vi skulle starte prøving om noen måneder. Føler at det er veldig uvirkelig liksom.

Sånn er det herr og.... Går i en liten tåke.... Ammetåken kom tidlig denne gangen... Hehe;) Vi skulle og prøve om noen mnd..... Men ble gravide når vi skulle være forsiktig... Lykke til videre til deg og så åper jeg vi blir her inne ;)

Det er ganske uvirkelig ja. Siden dette er første barnet, er det vanskelig for meg å se for meg hvordan tiden fremover blir. Jeg er nok litt utålmodig rett og slett!
Tankene går mye i håp - håp om å gå et helt svangerskap, uten bekymringer....emoticon

nei,jeg tror det ikke. Venter på å få tester i posten nå så jeg kan teste på nytt :) Hadde gitt opp håpet om å klare dette på naturlig måte - var på utredning før jul og står på venteliste for lap og prøverør.

Nei det har ikke gått opp for meg...hehe

mammacath skrev:
Sånn er det herr og.... Går i en liten tåke.... Ammetåken kom tidlig denne gangen... Hehe;) Vi skulle og prøve om noen mnd..... Men ble gravide når vi skulle være forsiktig... Lykke til videre til deg og så åper jeg vi blir her inne ;)

Lykke til denne gangen. Hadde også en MA, 25.nov-11...var da 11 uker, men den hadde stoppet utvikling i uke 9. Nervøs denne gangen, men får bare prøve å slappe av. Vi får backe up hverandre :) Og lykke til til dere andre også.

Er helt uvirkelig å plutselig sitte med den positive testen..
Har liksom tenk og håpet så lenge, og nå er det faktisk en realitet <3
Bare 3 timer siden vi testet positivt her :)

Håper det går bra med dere alle :)

Både ja og nei. Testet positivt i går kveld. 
Forstår at jeg er gravid, men er likevel litt uvirkelig å tenke på at det i løpet av denne uken finnes et bankende hjerte inni magen min ♥
Føler en enorm glede og følelse av lykke! :)

Back
Topp