Til minne om min kjære venn...

Linka

Gift med forumet
På en av årets gladeste dager fikk jeg beskjed om at en venn av meg var død. Det var utrolig tungt å stå i lillestrøm å høre at han hadde gått bort. Så derfor skriver jeg ned noen ord til minne om han.

Kjære Terje.

Det virker som en evighet siden vi møttes. Du har alltid vært der for meg hvis jeg trengte deg. Da du jobbet som securitasvakt passet du på meg når folk bråket eller gjenger kranglet på jobben min. Vi var en del sammen på fritiden. Husker vi så film sammen og sovnet. Husker du var med meg til min mor å matet kattene hennes da de var i syden. Bare så jeg skulle ha følge på turen. Men mest av alt husker jeg den gangen du reiste fra strømmen til moss for å passe på at ingen skulle lage kvalm den helga jeg hjalp til på bowlinga. Det var noe du absolutt ikke trengte, men som den utrolig snille gutten du var gjorde du det fordi jeg var helt alene på et ukjent sted.

Du var alltid så snill og omtenksom. Du var blid hele tiden og jeg kommer alltid til å huske deg for det. Du lyste opp et rom når du kom. Du var min engel.

Tiden har ikke fart stille over deg alltid. Vet det var tungt når du mistet din ufødte sønn for tre år siden. Han døde trygt i mammas mage og diktet du skrev var så ufattelig pent.

Stille kom døden 
den kom som en venn.
Tok deg i hånden
og ledet deg hjem.

Nå sitter jeg her og tårene strømmer. Min godeste venn hva skjedde den dagen du bestemte deg for at det var slutt ? Hvorfor endte det slik ? Sprøsmålene er mange og svarene få. Dette er svar jeg aldri vil få.

Vil bare at du skal vite hvor glad jeg var i deg. Du beskyttet meg og passet på meg. Passet noen på deg???

Det er tungt å få vite at en venn har gått bort, men det er tyngre å ikke få vite noe før etter at begravelsen har vært. Hadde jeg bare visst skulle jeg vært der for deg slik du alltid var der for meg.

Så gå nå i fred min kjære venn og vit at vi alle elsket deg for den du var. Jeg vil savne deg masse, men minnene vil aldri bli borte. Jeg vil bære dem nær hjertet og en dag møtes vi igjen.

Av hele mitt hjerte........
Linka....

[:(][:(]
Gråter masse med deg kjære Linka...
Ord er fattige i en slik stund.. men jeg tenker på deg
og vet hvor vondt du har det nå.... mistet en av mine beste venner
for et par år siden.. og vi vet fortsatt ikke helt hvorfor, hvordan og hva som gjorde det slik...

Det er helt fryktelig....[:(]
Ta vare på de gode minnene, og et mager trøst er at han fortsatt er litt hos deg...
minnene kan INGEN ta fra deg!
Stor klem til deg og dine!

Takk Chill24.
Det er akkurat som du sier. Man vet ikke hvorfor. Tekstet med han for litt over en uke siden da han lurte på om vi villa ha flere kattunger og plutselig idag får jeg vite at han er borte. Savner han skikkelig. Og er utrolig lei meg for at jeg ikke har besøkt han i det siste.
Klem

Ville bare sende deg en trøsteklem[:(]

Så utrolig trist...
For en forferdelig beskjed å få...

Må få gi deg en stor trøsteklem, og si at jeg
tenker på deg!

Ufattelig å miste en god venn, så altfor tidlig...[:(]

Uff Linka trist å høre[:(][:(]

Sender deg en STOR trøsteklem.
Klem gry.

Takk Chill24.
Det er akkurat som du sier. Man vet ikke hvorfor. Tekstet med han for litt over en uke siden da han lurte på om vi villa ha flere kattunger og plutselig idag får jeg vite at han er borte. Savner han skikkelig. Og er utrolig lei meg for at jeg ikke har besøkt han i det siste.
Klem

Det er nok vanlig tankegang....vil alltid ha dårlig samvittighet for at man ikke besøkte nok, fortalte de at de var spesielle, eller at man var gla i de...og slike ting...
Men han VET at du tenker slik!
Jeg er ikke spesielt religiøs av meg, men jeg velger å tro på at man fortsatt kan "komunisere" litt
gjennom tanker og hjertet. Best slik syns jeg, da får man liksom sagt det lille ekstra som man føler
at man ikke rakk å si!
Stå på dere, og ta godt vare på hverandre i sorgen, det er så utrolig godt å støtte seg til noen som
har det på samme måte!
Klem

Så utrolig trist da [:(][:(]
Vil bare sende deg en stor trøste klem.

Så forferdelig trist![:(] Vil sende deg en god klem jeg..

Trøsteklem fra meg[:(]

Takk alle sammen !! Det er så godt å ha dere her inne.
Klem

Back
Topp