ORIGINAL: Sorland
Fikk lyst å lage en minnetråd om mamma, og Olivers bestemor.
Som de fleste her har fått med seg så mistet jeg min mor for snart to uker siden, og savnet etter henne er stort....kan ikke helt forstå at det skal bedre seg. Et tomrom vil det alltid være etter henne.
Hun var verdens beste mamma og bestemor. Stilte alltid opp for oss når vi var mindre, og koste seg når hun fikk hjelpe til etter at Oliver kom til verden. Hun var også reserve-bestemor for to barn, som hun elsket over alt, og de elsket henne. Når Oliver var født gjorde hun ingen forskjell på sine barnebarn, de to som ikke var hennes ekte barnebarn betydde like mye for henne etter at Oliver kom.
Skulle gitt mye for å kunne ha mamma her i mange år til, hun ble bare 63 år. Er sårt at hun ikke får oppleve å se Oliver vokse opp, og han ikke vil huske henne. Kommer alltid til å fortelle han om bestemor og vise bilder av henne.
Hun sang mye for Oliver, og ble tidlig "Bæ, bæ lille lam" som Oliver reagerte på, og han lyste opp hver gang hun sang den. Selv klarer jeg ikke å synge den for føler det var mammas sang til Oliver, men om noen år kanskje.
Her koser hun seg med Oliver for første gang
KJære deg Sorland. Jeg hadde ikke fått med meg dette. Masse masse kondolerer. Finnes ikke ord for sånt, det må være så utrolig tøft. Hun ser ut til å være en fantastisk person, mor og bestemor.
Kan ikke annet en å sende deg en klem.