Til minne om mamma, og bestemor.

Sorland

Forumet er livet
Fikk lyst å lage en minnetråd om mamma, og Olivers bestemor.
Som de fleste her har fått med seg så mistet jeg min mor for snart to uker siden, og savnet etter henne er stort....kan ikke helt forstå at det skal bedre seg. Et tomrom vil det alltid være etter henne.
Hun var verdens beste mamma og bestemor. Stilte alltid opp for oss når vi var mindre, og koste seg når hun fikk hjelpe til etter at Oliver kom til verden. Hun var også reserve-bestemor for to barn, som hun elsket over alt, og de elsket henne. Når Oliver var født gjorde hun ingen forskjell på sine barnebarn, de to som ikke var hennes ekte barnebarn betydde like mye for henne etter at Oliver kom.
Skulle gitt mye for å kunne ha mamma her i mange år til, hun ble bare 63 år. Er sårt at hun ikke får oppleve å se Oliver vokse opp, og han ikke vil huske henne. Kommer alltid til å fortelle han om bestemor og vise bilder av henne.
Hun sang mye for Oliver, og ble tidlig "Bæ, bæ lille lam" som Oliver reagerte på, og han lyste opp hver gang hun sang den. Selv klarer jeg ikke å synge den for føler det var mammas sang til Oliver, men om noen år kanskje.

Her koser hun seg med Oliver for første gang

Fine bileter!
Eg ser og skjønar at saknet er stort.
Eg kjenner at eg må ta vare på tida med mine eigne, for stundom slår livet ein annan veg enn det me hadde tenkt.

Alle gode tankar til deg og familien Sorland!
Ta godt vare på minna om mor di.

Klem [:)]

Så fint skrevet, og så fine bilder..[:)]
Jeg fikk faktisk tårer i øynene..

Synes utrolig synd på deg, og håper jeg slipper å oppleve det samme før om maaaange år..

Men utrolig bra du tenker på det positive, er det som er viktig, ikke å dvele ved det som ikke lenger kommer til å være.. Hun høres ut som en super mor og bestemor, så synd Oliver ikke får sjansen til å bli kjent med henne, men da er det jo bare å gjøre som du sier, å bli kjent med henne gjennom deg, og det du forteller [:)]

Og igjen: Kondolerer så mye!

Eg blei helt rørt eg no Hilde.
Flotte ord om en fantastisk mamma og bestemor.

Skjønner at savne er stort Hilde!
Sitter her med tårer i øynene og vet akkurat hvordan du har det nå!Det blir alltid en person som mangler,men hun følger nok med dere [:)]
Håper det blir bedre etterhvert,det syntes hvertfall eg.

God klem fra meg og Thea [:)]

Så fine ord om et flott person! Skjønner savnet er stort, men godt at du hvertfall har bilder (og sang) som for alltid vil binde Oliver og henne sammen.

Tenker mye på deg i den tunge tiden!

ORIGINAL: Almasmamma

Så fine ord om et flott person! Skjønner savnet er stort, men godt at du hvertfall har bilder (og sang) som for alltid vil binde Oliver og henne sammen.

Tenker mye på deg i den tunge tiden!

Sign..

Sender mange klemmer til deg fra meg og Tobias <3

Nydelige ord og bilder! Kan godt forstå at savnet er stort!

Mange klemmer til deg fra oss også!!

ORIGINAL: Ivibivi

Så flotte ord du har skrevet om mamman din Sorland. Hun høres ut som en herlig og kjærlig person, med et stort hjerte.
Kan ikke forestille meg tomrommet du beskriver, så utrolig trist..
Tenker det er godt å se på bilder av henne og Oliver kose seg sammen, minner som aldri vil glemmes.[:)]

Det samme tenkte jeg!

Mange klemmer til deg og Oliver[:)]

Klemmer fra meg

Ble rørt til tårer jeg nå. Veldig fint skrevet sorland. Din mor virker til å være ett fantastisk menneske.
Ta godt vare på minnene og hverandre.
Tenker på dere.
Klemmer fra oss.[:)]

Så fint du skriver, høres ut som hun var et fantastisk menneske [:)] Og hun ser veldig stolt ut på bildene! Sender dere en klem [:)] 

Ble veldig rørt av innlegget ditt... Var veldig flott skrevet Sorland!
Minner meg så veldig om da eg mistet min farmor i fjor. Ho var verdens beste og har alltid vært som en mamma for meg, ho var mitt alt og eg savner ho hver eneste dag. Det er så ufattelig vondt å miste noen som står en så nært, spesielt når de går bort alt for tidlig. Min farmor tapte kampen mot kreft, 75 år gammel, ho hadde hatt mange gode år igjen å leve- var sprek og lett på tå helt til sykdommen tok skikkelig tak i henne. Ho gledet seg til å bli oldemor og fortalte det til alle ho møtte [:)] Bare så trist ho ikkje fikk oppleve lille Betty-Mari...

Det er ikkje meningen å kuppe tråden din, men fikk lyst å dele litt følelser med deg- av og til kan det være godt å vite at en ikkje er aleine om å kjenne på sorg...

Legger ved et lite bilde av min kjære farmor Betty Nielsen- tatt i jula 2008, 3 mnd før ho gikk bort.

Nå ble jeg også rørt! Herlige ord om en fantastisk person![:)]

ORIGINAL: kasandre

Ble veldig rørt av innlegget ditt... Var veldig flott skrevet Sorland!
Minner meg så veldig om da eg mistet min farmor i fjor. Ho var verdens beste og har alltid vært som en mamma for meg, ho var mitt alt og eg savner ho hver eneste dag. Det er så ufattelig vondt å miste noen som står en så nært, spesielt når de går bort alt for tidlig. Min farmor tapte kampen mot kreft, 75 år gammel, ho hadde hatt mange gode år igjen å leve- var sprek og lett på tå helt til sykdommen tok skikkelig tak i henne. Ho gledet seg til å bli oldemor og fortalte det til alle ho møtte [:)] Bare så trist ho ikkje fikk oppleve lille Betty-Mari...

Det er ikkje meningen å kuppe tråden din, men fikk lyst å dele litt følelser med deg- av og til kan det være godt å vite at en ikkje er aleine om å kjenne på sorg...

Legger ved et lite bilde av min kjære farmor Betty Nielsen- tatt i jula 2008, 3 mnd før ho gikk bort.

Gjør ikke noe det, bare koselig at du vil dele ditt minne om din farmor [:)]

Tenker på deg sorland,og det var nydelig det du har skrevet om mamma'n din og Olivers bestemor! Du har mange minner som du kan bære med deg i hjertet ditt og fortelle Oliver om henne,bæ bæ lille lam vil jo alltid være hans og bestemors sang[:)]
Skjønner at du er lik din mamma,for du er også et fantastisk menneske[:)]

Julie og jeg sender dere en god klem

Takker for all omtanke og klemmer, det varmer utrolig her jeg sitter....og må tørke noen tårer for jeg blir så rørt av den varmen en får.

Mamma var en fantastisk person, kan sikkert spør 100 personer som kjente mamma og be de beskrive mamma med et ord, og da er det bare positive ord som kommer tilbake. Hun hadde plass til alle i sitt hjerte, var god og snill mot alle.

Håper jeg blir en like god mor til Oliver som det hun var til meg og mine søsken [:)]

Kjære Sorland...[:(]
Dette var både vondt og utrolig vakkert å lese. Minnene er dine, de kan ingen ta fra deg. Hun virket som et unikt menneske![:)]

ORIGINAL: Ivibivi

Så flotte ord du har skrevet om mamman din Sorland. Hun høres ut som en herlig og kjærlig person, med et stort hjerte.
Kan ikke forestille meg tomrommet du beskriver, så utrolig trist..
Tenker det er godt å se på bilder av henne og Oliver kose seg sammen, minner som aldri vil glemmes.[:)]

Klemmer fra meg

Back
Topp