Til minne om baby J

Bruker52cb

Attpåklatt
I dag er det ett år siden min lille nevø døde, 5 dager gammel. Min svigerinne skrev etterhvert denne minneteksten om han og hans eneggede tvillingbror, som akkurat fylte 1 år. Det er følsomme dager nå, og ekstra fordi jeg selv er gravid.

Teksten er tøff å lese. http://jonathanminne.wordpress.com/2012/10/21/til-minne-om-jonathan-var-mellomste-sonn/

Som tante er jeg så utrolig takknemlig for at jeg fikk komme på sykehuset og holde den lille kroppen før han døde. Selv de minste føtter setter fotspor hos de rundt.

Tårene triller her :( Må være så tøft å gå igjennom noe sånt! Klarer ikke en gang å forestille meg hvor tøft det må ha vært for dem!

Åh herre min, så ubeskrivelig trist og vakkert på samme tid:rolleyes::( hvil i fred, lille Jonathan:(

Så utrolig sterkt å lese. Hvil i fred lille engel :(

Tårene triller her :( Må være så tøft å gå igjennom noe sånt! Klarer ikke en gang å forestille meg hvor tøft det må ha vært for dem!
Enig.. de må være stærke foreldre :)

Lenge siden jeg har grått så mye! Hvil i fred lill engel <3

Så utrolig trist å lese.. tårene trillet mens jeg leste.. hvil i fred <3

Tusen takk, dere. Ja, de er sterke og helt fantastiske mennesker! Jeg tenker ofte på lille Jonathan når min gutt sparker i magen, og på min svigerinne som visste at han bare skulle leve der inne. Prøver å være mer takknemlig for hvert spark nå enn jeg kanskje har vært de andre gangene jeg har vært gravid!

Nå triller tårene her :( hvil i fred lille engel.

Tusen takk, dere. Ja, de er sterke og helt fantastiske mennesker! Jeg tenker ofte på lille Jonathan når min gutt sparker i magen, og på min svigerinne som visste at han bare skulle leve der inne. Prøver å være mer takknemlig for hvert spark nå enn jeg kanskje har vært de andre gangene jeg har vært gravid!

Ja, det er når sånne ting skjer man skjønner hvor heldig man virkelig er som har friske barn! Unner virkelig ingen og måtte gå igjennom noe sånt.

Her triller også tårene, det må ha vært umenneskelig tøft å oppleve :(
Jeg skulle hatt en grandniese som hadde vært 2 år nå for noen dager siden, men hun døde før hun ble født, vet hvor tøft det har vært for min niese og hennes mann, jeg var selv gravid med andremann da de mistet sin lille jente og det ble et veldig spesielt svangerskap for meg.

Back
Topp