Til min hemmelige venn

OH RLY?

Forumet er livet
DU ER HELT RÅ! Holdte på å ramle i gulvet jeg! Skal ta bilde av herligheten og se hvem det kan være etterpå for jeg er helt sjokka! [:D] Får besøk av modern og familie straks så får ikke tid til noe mer enn denne beskjeden akkurat nå!

Tuuuuuuusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ble jo veldig glad da, for jeg tenkte at det hadde vært trist for avsender om den forsvant når en har brukt litt tid og kroner på den.

Finner ikke kameraet men skal legge ut bilder så fort jeg finner det tilbake!
Inneholdt:
En 7er krok, en 10er krok
Ullnåler/stoppenåler
2 hvite, 2 lys rosa, to sterkere rosa og 2 lilla nøster babyull!
3 nøster brun ull fra trysil garn!
En sjokolade (som allerede er fortært[:D])
OG
Et par nydelige hjemmestrikka sokker til litja med silkesløyfer på!!!!

Ikke rart jeg ble overraska da, var en helt syk pakke (altså sykt bra da)!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

Sier igjen tuuuuuuuusen takk jeg asså, for en flott gave![:D]

Nå skulle jo jeg ha vært smart å oppbevart konvolutten det kom i da, men siden vi hadde besøk i dag har sambo vært uvanlig ryddig å klart å ta med seg den til hamos sammen med masse andre ting og papir så da finner jeg jo ikke navnet ditt igjen!!!

Ammetåka er mersom en grøt i konsistensen denne gangen, hjelper ikke det da!  Rosa liksom? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........

*lete*

Høres ut som en super pakke da![:D] Godt den kom fram til slutt, og ikkje forsvant i posten[:D]

Ja sitter på ravelry nå å grubler ut hva jeg skal bruke de fine garnene til [:D][:D][:D]
men jeg er alt for klein i hodet til å klare å tenke ut et spesifikt nick! Hu jeg trodde det var var det vel noen andre som har gjetta på sin allerede (civena), og det var ikke mye rosa der heller![8D] må nok bare glane videre her ja[:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Ja sitter på ravelry nå å grubler ut hva jeg skal bruke de fine garnene til [:D][:D][:D]
men jeg er alt for klein i hodet til å klare å tenke ut et spesifikt nick! Hu jeg trodde det var var det vel noen andre som har gjetta på sin allerede (civena), og det var ikke mye rosa der heller![8D] må nok bare glane videre her ja[:D]

hva var hintene?[;)]

Hint: du kan se på fargene hvem jeg er, Rosa?Leser du nicket mitt baklengs finner du navnet mitt

[:D]
så kasta sambo konvolutten gaven kom i da seff i kaoset med folk som kom og alt! Der sto avsender, men jeg rakk aldri å lese navnet skikkelig[&:]

Håper hemmeligvennen min tilgir meg[&:]

Men hu som tippa sin hemmelige venn var Civena, hun tok feil[;)]Hehe[8D]
Så kanskje du har rett i at din venn er Civena[;)]

nåååååååååååh, driver du å tuller med meg Civena????[:D]

nåååååååååååh, driver du å tuller med meg Civena????[:D]

hihi..trooor hun tuller med deg ja[:)] Les nicket hennes baklengs, og hva heter hun? [:)]

jeg tror hu tuller med deg ja. les nicket hennes baklengs, eller sjekk ut STRIKKE bloggen. ;P

ja nå må du røpe eller avkrefte snuppa!!![:D] tror det er deg jeg asså!

Utrolig flott pakke du har fått...SKjønner godt du ble "satt ut"...[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Utrolig flott pakke du har fått...SKjønner godt du ble "satt ut"...[:D]
ja ikkesant? føler meg så heldig[:D] leter etter kameraet da, må jo ta bilde!

hihi!! [;)] ja det er meg[;)]
Jeg digger rosa, som jeg har vent i tidligere innlegg har jeg så dilla,at jeg faktisk har en rosa golf jeg suser rundt i [;)]
Jeg heter ane victoria - Civena

Og jeg er kjempe glad for at du likte pakken din!![:D] jeg ble ganske letta!! hehe[;)]

ORIGINAL: Civena

Jeg digger rosa, som jeg har vent i tidligere innlegg har jeg så dilla,at jeg faktisk har en rosa golf jeg suser rundt i [;)]

Og jeg er kjempe glad for at du likte pakken din!![:D] jeg ble ganske letta!! hehe[;)]

*megaklem*

tuuusen takk! går jo ikke an å ikke like den gaven der dah[8D][:D] jeg er überdårlig på å gjette da, helt pinlig, haha!!! sambo er helt opgitt over meg han[:D]

*megaklem*

tuuusen takk! går jo ikke an å ikke like den gaven der dah[8D][:D] jeg er überdårlig på å gjette da, helt pinlig, haha!!! sambo er helt opgitt over meg han[:D]

haha,oppgitt??[8D]
Jeg trodde faktisk du skulle klare det på navnet,for tror ikke det er noen andre,som var med på dette vertfall,som en kan finne navnet viss en leser det feil vei[;)]
Men jeg er kjempe glad for at du likte det![:D] syntes de babyull nøstene var såå søte!! hihi[;)]

*megaklem*

haha,oppgitt??[8D]
Jeg trodde faktisk du skulle klare det på navnet,for tror ikke det er noen andre,som var med på dette vertfall,som en kan finne navnet viss en leser det feil vei[;)]
Men jeg er kjempe glad for at du likte det![:D] syntes de babyull nøstene var såå søte!! hihi[;)]

ja nybakt tobarnsmor (og alene hjemme med de) er det samme som lobotomi for meg gitt!
misforsto når jeg leste i den andre tråden å trodde noen andre hadde fått av deg jeg serru[8D] var jo deg jeg gjetta på først men måtte jo slå det fra meg siden du var tatt allerede[8D] skal legge ut bilder av det eg lager så du får se[;)] vær tålmodig bare *fnis*

Back
Topp