Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa liksom? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........ORIGINAL: Læidy Bla Bla
Ja sitter på ravelry nå å grubler ut hva jeg skal bruke de fine garnene til [:D][:D][:D]
men jeg er alt for klein i hodet til å klare å tenke ut et spesifikt nick! Hu jeg trodde det var var det vel noen andre som har gjetta på sin allerede (civena), og det var ikke mye rosa der heller![8D] må nok bare glane videre her ja[:D]
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
ja nå må du røpe eller avkrefte snuppa!!![:D] tror det er deg jeg asså!
ORIGINAL: Civena
hihi!! [;)] ja det er meg[;)]
Jeg digger rosa, som jeg har vent i tidligere innlegg har jeg så dilla,at jeg faktisk har en rosa golf jeg suser rundt i [;)]
Jeg heter ane victoria - Civena
Og jeg er kjempe glad for at du likte pakken din!![:D] jeg ble ganske letta!! hehe[;)]
Jeg digger rosa, som jeg har vent i tidligere innlegg har jeg så dilla,at jeg faktisk har en rosa golf jeg suser rundt i [;)]
Og jeg er kjempe glad for at du likte pakken din!![:D] jeg ble ganske letta!! hehe[;)]
*megaklem*
tuuusen takk! går jo ikke an å ikke like den gaven der dah[8D][:D] jeg er überdårlig på å gjette da, helt pinlig, haha!!! sambo er helt opgitt over meg han[:D]
*megaklem*
tuuusen takk! går jo ikke an å ikke like den gaven der dah[8D][:D] jeg er überdårlig på å gjette da, helt pinlig, haha!!! sambo er helt opgitt over meg han[:D]
haha,oppgitt??[8D]
Jeg trodde faktisk du skulle klare det på navnet,for tror ikke det er noen andre,som var med på dette vertfall,som en kan finne navnet viss en leser det feil vei[;)]
Men jeg er kjempe glad for at du likte det![:D] syntes de babyull nøstene var såå søte!! hihi[;)]