Til min hemmelige venn :-) Og alle dere andre ;-)Begynt på redebygging

Snart_mor til3

August 2013
Etter å gått gjennom litt klær så ser jeg at det jeg virkelig trenger er sokker, sleve smikker ( trekanter med trykk knapp) senge tøy og strømpebukser :-) Så viss du ikke har kjøpt til meg ennå... Blir uansett glad for alt jeg får :-) Men måtte bare si det :-)

Det er utrolig gøy å gå igjennom klær etter guttungen. Det er jo snart 9 år gammelt. Har glemt ut mye av tøyet, men når jeg ser det husker jeg forsatt hva jeg har fått av hvem. Dere andre begynt å gå igjennom tøy?? Slengte inni en maskin i sted... Wee gøy å være i gang :-) :-)

Har gått i gjennom klærne etter guttene og sorter ut det som er mest guttete, men har alikevel masse igjen da vi har hatt mye nøytralt, spesielt til eldstemann og ikke er så kresne på om lillesnupp i magen må bruke litt blått heller ;)
Er veldig gøy å se igjen klærne selv om det ikke er så lenge siden sist her da :)

Har gått i gjennom klærne etter guttene og sorter ut det som er mest guttete, men har alikevel masse igjen da vi har hatt mye nøytralt, spesielt til eldstemann og ikke er så kresne på om lillesnupp i magen må bruke litt blått heller ;)
Er veldig gøy å se igjen klærne selv om det ikke er så lenge siden sist her da :)
Hi hi, det er bedre med en tulle i blått enn en kar i rosa?? :smiley-bounce022 :p Hadde en del blått til prinsessa her huset :-) Men nå er hun tre å da er det uaktuelt :-) Kjekt at det er andre som er i gang også. Er jo ikke så lenge igjen :-)

Hi hi, det er bedre med en tulle i blått enn en kar i rosa?? :smiley-bounce022 :p Hadde en del blått til prinsessa her huset :) Men nå er hun tre å da er det uaktuelt :) Kjekt at det er andre som er i gang også. Er jo ikke så lenge igjen :)

Enig i det, selv om eldstemann her i huset elsker rosa ;) han har ikke noe rosa klær da, synes det må være ganske guttete snitt før jeg vil kjøpe noe rosa til han og det er jo ikke så lett og finne :P

Har ikke funnet frem klærne etter junior enda, men har tenkt å gjøre det i pinsehelga for da er mamma på besøk. Greit å få hjelp av henne til å se over klærne :)

BV app

har ikkje begynt og gått igjennom enda,men me 2 gutta fra før og lite nøytralt,så veit eg at det e en del klea eg må ha da vi får ei jenta denne gangen :-)men her blir det nok brukt en del guttete ullundertøy og pysjer og slikt,før det e jo like fint så tenke det går greit :-)

Back
Topp