Til miami 79

beate82

Betatt av forumet
Åssen gikk det i dag??sitter her å tenker på deg..

Jeg lurer også fælt på hvordan det gikk [8|]

ja, vi er det. Hadde håpet det lå et svar her nå jeg...

Håper at det gikk fint hos legen idag.....
Vi er mange som tenker på deg[:)]
Gi oss et vink da, på hvordan det gikk.
Stor klem!

Sender en liten klem jeg også, håper det går fint med dere

Håper alt har gått bra , krysser fingra !!

[:(] Snufs.. gikk ikkje bra dette her. Blir innlagt i morgen. Hadde måtte venta til langt utpå kvelden idag om det skulle blitt idag, pga 6 timer faste. Er vel pga narkosen det da. Husker ikkje heilt fra forige gang. Siden min bedre halvdel fortsatt er ute på plattforma og lille snuppa å ej fortsatt e aleine vil ej ta det i morgen.. dvs om noen timer.. får vel ikkje sove...

Lille jenta mi blei lei seg..spurte om ikke babyen fortsatt va sjuk og om den ville bli bra igjen.. Måtte fortelle ho at vi måtte nok "skaffe" oss en ny..
Mye trøst i ei lita tulle på 2 år som gir mange go`koser og sier: Mamma, ej skal passe på dej heeeeiiile tia ej..  Ho e så go atte!

Blir nok en lang dag i morga. Oprasjonslista va full og ej må inn om morgon for å sjå om dei kan ta det innimellom.. I verstefall må ej vente fra 8-1530 før det skjer nåkke. Var mange potenslielle "keisersnitt pasienta" der inne på Åse no. Får ikkje drikke vatn en gang, men klare ikkje heile dagen uten, da må ej vel kunne drikke litt???

Va sååååå nært ferdig med 1/3 no så det e utrulig kjiiiipt å måtte beg å tenke prøving igjen... Gruer meg  veldig til kvalmen igjen.. Var ikkje kvalm i går i det heile tatt og no må ej til med en heilt ny runde.. Når det måtte bli. Teke no so sinnsykt lange tid å bli gravid me.. åsso med en mann på plattform da, ikkje det idielle akkurat. Kan plutselig miste 2 el på rad.

Håpe syklusen kjem raskt i orden igjen... Han e sikkert gira på en ny runde etter en tørkeperiode...hehe, neida han har veldig lyst på fleire små ganske fort. Blei nok veldig lei seg for at det gikk galt..

Føle liksom ikkje heilt for å skifte forum enda heller.. Liksom ferdig med "før svangerskapet" føle ej, så ej kjøme tilbake etter pos test...(som om ej klare å holde mej vekke...)
Blei langt dette, men aleine heime å ingen å sladre med i kveld...
Sjekker inn igjen i morgon kveld..

Glømte å takke for all omtanke og lykkeønskninger.. Dåkke e supre.
Livmora hadde foresten vokst seg stor og fin og var tydligvis ikkje klar over det som hadde skjedd. Merkelig.. Dobbelt så stor som ved forige UL

Så trist at du må igjennom dette enda en gang...[:(] Lykke til idag, håper det går bra med deg..

Åh, jeg som håpet så veldig at du skulle ta feil, og at alt skulle vise seg å være bra. Føler virkelig med deg nå - det må være hardt å takle dette, og nå som mannen din ikke er der og kan støtte deg midt oppi dette.

Ønsker deg lykke til på sykehuset i dag, håper at du får komme inn tidlig, så du slipper å ligge der og vente hele dagen.... og så får vi håpe at kroppen din snart er i gjenge igjen så dere kan prøve på nytt.

Uff føler med deg og dine. Dette er noe av det værste man kan oppleve. Har tenkt på deg siden jeg leste innlegget ditt her om dagen. Håper ting går bra og at du snart har en spire imagen..

Masse lykke til klemmer fra meg

Så utrolig trist å høre.  Er ikke annet å si enn at jeg håper dere lykkes neste gang. 

Og en ting til, du er hjertelig velkommen til "før svangerskapet"  [:)]

Klem fra en som også har mistet..

Så trist å høre at dette ikke gikk bra. Har tenkt masse på deg etter at du skrev at de ikke fant liv for en stund siden!

Vet ikke hva jeg skal si anent enn at jeg føler med deg! Skulle ønske du hadde fått et annet svar!

Sender tanker og trøsteklemmer,
M

ORIGINAL: pebbles

Så trist at du må igjennom dette enda en gang...[:(] Lykke til idag, håper det går bra med deg..

Signerer [8|]

Uff dette var veldig leit å få høyre...

Nei dette var leit...[:(] Uff. Håper det går greit med deg på sykehuset.
Satser på at du kommer fort i gjenge igjen og kan komme med god nyhet til oss[:)]
Stor trøsteklem.

Back
Topp