Til mødre med barn på Vestlandet

*RoM*

Elsker forumet
Jeg har en datter i skolealder, som nå har slitt ut det tredje paret med sko siden høstferien. Hun har to par dyre sko,, og ett par til 99 kroner. Så sistnevnte er jo forståelig.

Så spørsmålet mitt er vel hva er dere fornøyd med, og hva skal jeg styre unna? Setter veldig stor pris på svar!

Om du mener vintersko så synes jeg viking goretex holder seg beste, men de er jo ikke noe særlig pene sko :p

Vi har det samme problemet her,så langt har vi ikke hatt hell med å finne noen sko som varer mere enn 1 mnd.. Vi har også hatt viking gortex,men di holdt ikke veldig mye lenger..

Samme erfaring med viking vi også =(

Har aldri brukt mer enn ett par sko i vintersesongen, pluss dock boots. Har kjøpt gore tex til gutta mine hvert år, forskjellige merker. De er veldig aktive barnhage barn :)

Samme erfaring med viking vi også =(

Hvordan slitt blir de? Jeg har en gutt som sliter enormt på sko. Skoene ser ut som de har vært i krigen etter en måned, men de varmer jo fortsatt, sømmer er igjen og skoen er "hel".
Om sømmer og såle ramler fra hverandre så ville jeg ha klaget på skoen? Om det er fordi barnet ikke løfter beina, drar skoen etter seg og bremser når de sykler med skoen osv, så er det nok ingen sko som klarer slik bruk og holde seg pene samtidig :)

Her har vi merrell og superfit vintersko med goretex. Veldig fornøyd med begge deler. Har vært fornøyd med viking og ecco også, og nordheim sine er overraskende gode tatt prisen i betraktning. Når det er veldig vått må vi til med cherrox. Styrer unna dockboots - de er ikke helt vanntette, og da syns jeg det er bedre for de små føttene å bruke skikkelige vintersko.

Anbefaler Keen sko på det varmeste. Har prøvd viking, men syns Keen er mye bedre. Vi er nå på 2 paret med keen vintersko, og det er bare fordi han har vokst ut av de gamle. Lette, varme og veldig slitesterke sko :)
Anbefaler også Keen joggesko, andre joggesko slites fort, men Keen skoene varer til de blir for små. :)
1375860.jpg
http://www.prisjakt.no/product.php?p=1375860

Om du mener vintersko så synes jeg viking goretex holder seg beste, men de er jo ikke noe særlig pene sko :p
De har jo mange forskjellige da. Både sånne "barnehagesko" med borrelås, til vanlige "skinnsko" med knyting...

Back
Topp